اقتدار بسیج نشات گرفته از ولایت فقیه است

سردار کرمی با تاکید براینکه مردم قدر نعمت رهبری و ولایت را می‌دانند، گفت: به برکت وجود ولایت فقیه و مقام معظم رهبری اکنون بسیج در جهان مقتدر و در کشورهای مختلف رو به رشد و تعالی است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان در نشست بصیرتی آموزشی و پرورش استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: انقلاب اسلامی یک واقعه بسیار بزرگی بود و به لطف الهی، مجاهدت مردم و رهبری امام، باعث پیروزی انقلاب شد .

 

سردار جهانبخش  کرمی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمود: جهان خواران ما را به حال خود رها نخواهند کرد، افزود: در خصوص این جمله می توان چندین کتاب نوشت. این تدبیرتاریخی امام بود که بدون مردم نمی توان به هدف رسید،این ملت را هیچ کس نمی تواند شکست دهد، چرا که مردم پشتیبان آن هستند .

 

وی با اشاره به دیگرسخن امام درباره ی بسیج که فرمود: بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: این جمله ای است که می توان یک دنیا مطلب در مورد آن نوشت .

 

سردار کرمی افزود: شهدا برای ما الگو هستند، از جمله رضا سلیمانی ها که نتوانستیم آنان را به طور شایسته معرفی کنیم .

 

وی افزود: بسیج برای نظام انقلاب و کشور است و از تمامی افرادی که در تقویت آن تلاش می کنند تقدیر می کنم و عزت و افتخار آن هم متعلق به همه مردم است .

 

وی با اشاره به قدرت بسیج افزود: به همت همین بسیج و تفکر بسیجی در محور مقاومت در سوریه نیز دشمن شکست خورد و در سایر کشورها  نیزهمین اقتدار بسیجیان را مشاهده می کنیم .

 

این مقام مسئول اشاره داشت: مردم قدر نعمت رهبری و ولایت را می‌دانند و به برکت وجود ولایت فقیه و مقام معظم رهبری اکنون بسیج در جهان دارای اقتداراست و در کشورهای مختلف رو به رشد و تعالی است .

 

سردار کرمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز دراوج اقتداراست و دشمن در حال فرار از منطقه است، بر اجرای سند تحول بنیادین که مقام معظم رهبری آن را تایید کردند، تاکید کرد و گفت: همه باید به اجرای آن کمک کنیم.

 

در پایان نشست از مادر شهید فرید دارایی که از بازنشستگان آموزش و پرورش هستند، تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 1119636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha