جمعی از خبرنگاران خون اهدا کردند

جمعی از خبرنگاران بسیج رسانه استان یزد همزمان با هفته بسیج، با شرکت در پویش «نذرخون»، به نیابت از شهدای بسیجی استان خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جمعی از خبرنگاران بسیج رسانه استان یزد همزمان با هفته بسیج، با حضور در پایگاه‌های انتقال خون و شرکت در پویش «نذرخون» به نیابت از شهدای بسیجی استان خون اهدا کردند.

«علی‌محمد پارسائیان» مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در حاشیه این رویداد، مشارکت خبرنگاران در برنامه‌های بسیج رسانه را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تمام خبرنگاران یزدی بسیجی هستند و با روحیه بسیجی سعی در پیشبرد امور دارند.

«فرزاد فیضی» مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان یزد نیز در حاشیه این مراسم، بزرگداشت هفته بسیج و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را از جمله اهداف خود برای شرکت در پویش «نذر خون» دانست و اظهار داشت: اصحاب رسانه به‌عنوان چشمان بیدار جامعه، نقش مهمی در توسعه فرهنگ عمومی ایفا می‌کنند و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان الگویی موفق در جامعه اسلامی به‌دست خبرنگاران اقدامی موثر و کارآمد است

وی مشارکت خبرنگاران در پویش نذر خون را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این رویداد فرهنگی توسط سازمان بسیج رسانه استان برنامه‌ریزی و مشارکت اصحاب رسانه در یزد اجرایی شده است.

 

کد خبر 1119638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha