اجرای طرح پزشک خانواده برای افراد زیرپوشش بیمه سلامت در قزوین

آقاداداشی گفت: بر اساس برنامه نظام ارجاع بیمه شدگان سلامت همگانی افراد می توانند برای دریافت خدمات با مراجعه به پزشک خانواده خود و رعایت نظام ارجاع از خدمات بخش خصوصی و دولتی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حمیدرضا آقادادشی» شب گذشته (سه شنبه 3 آذر) در گفتگوی خبری شبکه قزوین بیان کرد: برنامه نظام ارجاع بیمه شدگان سلامت همگانی در حال اجراست که بر اساس این برنامه بیمه شدگان می توانند برای دریافت خدمات با مراجعه به پزشک خانواده خود و رعایت نظام ارجاع از خدمات بخش خصوصی و دولتی استفاده کنند.

 

رئیس اداره رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه سلامت قزوین افزود: در طرح پزشک خانواده پرداختی که این افراد بابت مراجعه به هر ویزیت دارند 6 هزار تومان است و رقم پرداختی سازمان بیمه سلامت به پزشکان خانواده بابت هر بیمه شده 7 هزار 500 تومان است.

 

وی عنوان کرد: این افراد در گذشته فقط مجاز بودند از خدمات بخش دولتی استفاده کنند که در حال حاضر می توانند با مراجعه به پزشک خانواده و رعایت نظام ارجاع خدمات پارکلینکی، دارو و ویزیت بر اساس تعرفه دولتی با پوشش بیمه سلامت دریافت کنند و اگر نیاز به ارجاع به سطوح بالاتر هم داشته باشند می توانند با صلاحدید پزشک خانواده از این خدمات بهره مند شوند.

کد خبر 1119643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha