فرهنگ بسیج در خون همه ایرانی ها رسوخ کرده است

حجت الاسلام ایمانی فرد از بسیج به عنوان یک فرهنگ یاد کرد که امروزه در خون تمام ما ایرانی های رسوخ کرده است.

« محمد ایمانی فرد »، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس ضمن تبریک هفته بسیج، عنوان کرد: بسیج نهادی برخاسته از متن مردم و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه بسیج در طول حیات پربرکت خود توانسته است بر بسیاری از مشکلات کشور فائق آید، افزود: امروز نیز بسیج به‌عنوان یکی از اهرم‌های راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان هرمزگان ادامه داد: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

 

وی گفت: هفته بسیج، فرصتی مغتنم برای بزرگداشت ایثارگری ها و جان‌فشانی هایی است که برای اعتلای دین مبین اسلام و سربلندی این سرزمین انجام شده است.

 

ایمانی فرد، مهم‌ ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج را حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی خواند و افزود: بسیجی برای عقیده و ارزش‌های سازنده جهاد و برای عدالت، تلاش و کوشش می‌ کند و هدفی جز رضای خدا ندارد.

 

وی از تفکرات بسیج و فرهنگ بسیجی به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری یاد کرد و افزود: امروزه به برکت خون شهدا توانسته ایم تفکرات بسیج را به کشورهای اسلامی صادر کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1119664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha