یک باب خانه محروم در شهرستان سلطانيه افتتاح شد

همزمان با هفته بسيج يك باب واحد مسكوني در روستاي سرخه ديزج شهرستان سلطانيه به همت بسيج سازندگي و كميته امداد این شهرستان تكميل و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه در آیین افتتاح خانه نیازمند با اشاره به وظایف و ماموریت های  بسیج افزود: از آنجایی که یکی از وظایف مهم بسیج و سپاه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است، کار ساخت این منزل در از ابتدای سال جاری آغاز و در بازه زمانی ۴ ماه طول کشیده و آماده شده است.

 

سرهنگ محمد حسین سلیمی خاطرنشان کرد: در ساخت این خانه محروم خیرین ، گروه های جهادگر بسیجی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه سلطانیه  پای کار بوده اند.

 

وی هدف از عملكرد هاي جهادي بسيجيان را ارائه خدمت بی منت به محرومین و نیازمندان و گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها عنوان کرد و ادامه داد: گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان سلطانیه  در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها گام برداشته و خدمات رساني مي كنند.

 

این مسئول با اشاره به حضور فعال بسیجیان و گروه های جهادی در عرصه های خدمت رسانی به عموم مردم و بویژه در مناطق محروم و نیازمند افزود: تعمير و احداث خانه محروم، خانه عالم، ساخت غسالخانه، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، توزیع بسته های آموزشی و لوازم التحریر و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت، کمک رسانی به بیماران کرونایی و توزیع بسته های بهداشتی از جمله اقدامات گروهای جهادی و بسیجیان سپاه شهرستان سلطانیه  برای حل مشکلات اقشار کم درآمد و نیازمند از زمان شيوع ويروس كرونا در كشور می باشد.

کد خبر 1119669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha