حقایق جنگ تحمیلی بدون تحریف بیان شود

امیر عباسی گفت: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بایستی در بخش هنری چون ساخت فیلم‌های سینمایی یا برگزاری شب‌های خاطره و... بدون تحریف بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» در همایش «حس پروانگی» که با حضور مادران شهدا و فعالان فرهنگی حوزه دفاع مقدس همراه بود، اظهار داشت: هشت سال جنگیدیم و تجربه آموختیم. امروز همان تجربه های ارزشمند راهگشای امور کشور شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که باید از این تجربه‌های گرانقدر نهایت استفاده را کنیم، خاطرنشان کرد: موضوع حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بایستی در بخش هنری چون ساخت فیلم‌های سینمایی یا برگزاری شب‌های خاطره و... بدون تحریف بیان شود.

وی ادامه داد: کشور ما همیشه در معرض تهدیدات مختلفی قرار دارد؛ زیرا دشمنان با انتشار انقلاب اسلامی و استقلال ما مخالف هستند. استقلالی که به آسانی به دست نیامده و حاصل فداکاری هزاران شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده است.

امیر عباسی با بیان این‌که راه نجاتی جز ترسیم و نشر واقعی فرهنگ دفاع مقدس نداریم، تصریح کرد: مدیران ادارات مختلف بایستی از این ظرفیت استفاده کنند و مسائل مربوط به حفظ آثار دفاع مقدس را در اولویت خود قرار دهند و اینچنین مراسمات و همکاری‌هایی را داشته باشند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که کشور ما گردنه‌های بسیار و صعب‌العبوری را گذرانده و امروز به یک افتخار بزرگ در سطح کشورهای اسلامی و دنیا رسیده است، افزود: در دوران دفاع مقدس یک حکومت نوپا در مقابل یک ارتش تا دندان مسلح ایستاده بود.

کد خبر 1119670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha