برگزاری جلسه بصیرتی در کانون شهدای انوج ملایر

علایی گفت: همزمان با هفته بسیج جلسه بصیرتی در کانون فرهنگی و هنری شهدای انوج شهرستان ملایر انجام می‌شود.

«منصوره علایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون شھدای روستای انوج ملایر در سال 1389 تاسیس شده است و تا کنون فعالیت ھای خوبی را در حوزه ھای مختلف داشته است.

 

مدیر کانون فرھنگی ھنری شھدای روستای انوج ملایر با بیان اینکه این کانون در حال حاضر 200 عضو دارد افزود: فعالیتھای مختلف فرھنگی، مذھبی، و دینی ، آموزشی و.. تا قبل از کرونا به در این کانون برگزار شده و بعد از کرونا نیز بیشتر فعالیتھا در فضای مجازی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ھمزمان هفته بسیج  برنامه ھای مختلفی توسط این کانون در حال برگزاری است تصریح کرد: این برنامه ها به صورت حضوری  این کانون با رعایت پروتکل ھای بھداشتی برگزار  می شود.

 

وی از برگزاری جلسه بصیرتی با موضوع بسیج و نقش آن در جامعه امروز در این کانون در هفته بسیج خبر داد و گفت: این جلسه برای اعضای کانون برگزار می‌شود.

 

وی همچنین از برگزاری جشنواره  صنایع دستی  شامل هنرهای دستی و محصولات کشاورزی به صورت یک غرفه در این کانون در هفته بسیج خبر داد و افزود: این غرفه به مدت یک هفته برپا خواهد بود.

 

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی و... را نیز از دیگر برنامه های در حال انجام این کانون در هفته بسیج و هفته کتابخوانی در ابن کانون برشمرد.

کد خبر 1119673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha