مداحان سنگربانان جبهه فرهنگی، سفیران انقلاب و بازوان ولایت هستند

صابر گفت: مداحان سنگربانان جبهه فرهنگی، سفیران انقلاب اسلامی و بازوان ولایت هستند که توانستند با استفاده از پشتوانه عظیم مردم و نیروهای جوان متدین انقلابی و هیئتی حرکت ها و پیشرفت های خوب و خیره کننده ای را به مردم ارائه کنند.

«محسن صابر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: حضرت آقا تاکیدات فراوانی نسبت به مقوله بسیج داشتند و پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر (ارواحناه و فداه) را یک پیوند ناگسستنی و همیشگی دانستند.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی با بیان اینکه بسیج مداحان و هیئات مذهبی در راستای دستیابی به قله های والای عرصه ستایشگری در سال 89 شکل گرفت و از آن زمان برنامه ریزی دقیق و موثری در جهت پیشبرد این آرمان و اهداف ترسیم شده، صورت گرفت؛ گفت: با چشم اندازی که برای بسیج مداحان در کل رده های کشور ترسیم شد تاکنون گام های موثری در جهت نیل به اهداف جامعه ستایشگری برداشته شده است.

 

وی افزود: در همین راستا تجربه های اساتید، رهنمون های شاعران، ذاکران، مادحان، نخبگان و شعرای آیینی در عرصه های ستایشگری در برنامه ها و ماموریت های این سازمان در دستور کار بوده است.

 

صابر تصریح کرد: بسیج مداحان یکی از انقلابی ترین اقشار بسیج است که توانسته نقش موثری در بازتاب انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در داخل و خارج از کشور با استفاده از زبان شعر و مدیحه سرایی ایفا کند و طعم شیرین دین داری و دین مداری را به آحاد مردم بچشاند و البته همه این اثرگذاری ها در سایه سار و منویات حضرت آقا است.

 

وی اظهار کرد: به طور قطع مداحان سنگربانان جبهه فرهنگی، سفیران انقلاب اسلامی و بازوان ولایت هستند که توانستند با استفاده از پشتوانه عظیم مردم و نیروهای جوان متدین انقلابی و هیئتی حرکت ها و پیشرفت های خوب و خیره کننده ای را به مردم ارائه کنند به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب که به شکلی تجدید مطلعی در حیات طیبه انقلاب بوده است.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی افزود: در این مرحله مادحین ما نقش بسزایی در خودسازی و جامعه پردازی مردم و در تمدن سازی داشته و خواهند داشت و می توانند تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را احیا کنند تا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم نمایند.

 

کد خبر 1119682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha