بسیج فرمول حل مسائل و نسخه آرامش ملی است

سردار سلامی با تأکید بر اینکه بسیج فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه است، گفت: بسیج هر مخاطره سختی را به برکت وجود فداکارانه خود به یک فرصت برای شکوفایی اسلام و سربلندی ملت ایران تبدیل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» امروز (۳ آذر) در نمایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی که به مناسبت هفته بسیج در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بسیج برای این ملت ایران گوهر ناب و دُر گرانبهایی است و خدا را شاکر هستم که امروز پس از نزول باران رحمت الهی، توفیق حضور در بین بسیجیان خراسان‌جنوبی، استان مردمان باوفا، سرزمین اندیشمندان و عالمان، دیار مرزداران مؤمن و غیرتمند و ولایتمدار را داد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه افزود: خراسان‌جنوبی سرزمین سردار شهید رحیمی، شهید ناصری، سردار شهید آهنی، شهید آخوندی و کاوه و هزاران شهید پرآوازه دیگر است که عطرشان طراوت معنوی و نشاط الهی و شادابی ملکوتی را برای مردمان به همراه می‌آورد.

 

سردار سلامی با بیان اینکه بسیج محصول درخشش نور الهی بر ضمیر و اندیشه امام (ره) بزرگوارمان بود که با حکمتی الهی و ژرف اندیشی نسبت به مخاطرات پیش روی انقلاب به یک اعجاز ذهنی دست زد و نهال بسیجی را در سرزمین ایران کاشت، گفت: بسیج از جنود الهی است که در مقابل هر دشمنی هرگز در قلب خود جزء احساس آرامش، اعتماد به نفس و شکوه توکل چیزی نمی بیند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه بسیج فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت ساز جامعه است، عنوان کرد: بسیج هر مخاطره سختی را به برکت وجود فداکارانه خود به یک فرصت برای شکوفایی اسلام و سربلندی ملت ایران تبدیل می کند.

 

وی با بیان اینکه بسیجیان در هر صحنه‌ای فعال هستند، گفت: بسیج خنثی گر و درهم شکننده همه توطئه های بزرگ دشمنان است.

 

سردار سلامی با اشاره به اینکه ما از یک جنگ سخت و خطرناک گذشتیم، تصریح کرد: عبور از هشت سال جنگ تحمیلی فقط به دلیل این جوشش و این حرکت پرخروش دریای بی‌انتهای بسیج بود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: بسیج یک دریای زلال و بیکرانه است که پایان ندارد همانگونه که پیشوای بزرگ انقلاب رهبر عزیزمان فرمودند گلستانی زیبا و بی‌انتها از رویش‌های دل‌انگیزی است که هر روز بر این جیش الهی افزوده می‌شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج از ملت جدا نیست و ملت هم از بسیج جدا نیست، گفت: بسیج متن ملت است و ملت زمینه‌ای است که درخشش و زیبایی بسیج در آن دیده می شود و این راز شکست‌ناپذیری بسیج و ملت شریف ایران است.

 

سردار سلامی با اشاره به صدور و تکثیر فرهنگ بسیج در جهان، عنوان کرد: درخشش بسیج در صحنه‌های متعدد دیگر هم فرمول شکست و تعقیب دشمن بود چه در تحریم‌های اقتصادی که پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی شد و چه در برابر تهاجم فرهنگی دشمن که ایستاد و فرهنگ اسلام و جهاد و روح آزادگی را ترویج کرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه‌داد: هر مشکلی از زلزله، سیل و کرونا که برای ملت پیش آمد، بسیج اولین نهادی بود که بی توقع در آن میدان حضور می یابد و آوار مشکلات را از روی دوش مردمان این سرزمین بر می‌دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه که در حقیقت بسیج فرمول حل مسائل کشور و نسخه آرامش ملت است، گفت: در مقابله با محرومیت‌ها و رنج‌ها آنان که فرهنگ انفاق را ترویج کرده و به یاری مردمان نیازمند می‌شتابند، بسیجیان و گروه‌های جهادی هستند که امواج تعاون آنان در جای جای این کشور پیچیده است.

 

سردار سلامی با اشاره به اینکه بسیج همواره رو به جلو حرکت کرده و در آینده نیز از شما به نیکویی و با عزت و سربلندی یاد خواهند شد، افزود: در میدان بمانید که تا پیروزی بزرگ راه زیادی باقی نمانده است.

 

وی بیان کرد: برای رسیدن به موفقیت باید حول محور ولی فقیه بایستیم و تجربه ما و وعده سنت و جاری الهی این است که باید قوی باشیم تا به پیروزی برسیم چرا که هر ملتی تسلیم شد، ذلیل می‌شود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در حال زوال است، عنوان کرد: بسیج جبهه ای وسیع گشوده و دشمن را در جبهه‌های مختلف دنبال می‌کند.

 

سردار سلامی با اشاره به اینکه بسیجیان نقطه مرکزی استقامت ملت ایران در مقابل استکبار هستند، گفت: راه مسلمانان از مقامت و جهاد در مقابل مستکبران می گذرد باید قوی باشیم.

 

وی با بیان اینکه عزت در ایستادگی و مقاومت و‌ خیزش است، افزود: صحنه‌های خطرناک تمام شده اگر چه صحنه‌های سخت وجود دارد ولی خطرناک نیست چرا که شما بسیجیان قوی شده‌اید و باید متحد و منسجم این راه ادامه یابد.

 

کد خبر 1119712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha