امید مردم به دولت انقلابی/ دشمن برای ایجاد فتنه بیکار نمی نشیند

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد فتنه بیکار نمی نشیند گفت: دولت گفتمان انقلاب و مردم را دارد، قضاوت های عجولانه نداشته باشیم و حرکتی نکنیم که دل نایب امام زمان (عج) به درد بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز (چهارشنبه، 3 آذر) در رزمایش اقتدار بسیجیان که در مصلی رشت برگزار شد اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که مواد انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه در چهاد دهه اخیر، انقلاب اسلامی شکوفایی بخش اعظمی از خود را در سایه بسیجیان تجربه کرده است عنوان کرد: شما بسیجیان امروز وارث بسیجیان دهه اول و دوم انقلاب با رسالتی بزرگ و خطیر هستید.

 

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: همه نهضت های الهی و حرکت های دینی در دنیا توفیق خود را در یک ضلع رهبری، دین و شریعت الهی و ضلع مقاومت و ایستادگی مردم داشته و در هر دوره اگر این سه ضلع در کنار هم بود موفقیت نصیب آن جمع شده است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه دین باوری و استقامت مردم در برابر مشکلات توانست این درخت تنومند را به اینجا برساند افزود: اگر امروز می‌بینیم که دشمن به ذلت افتاده به خاطر این است که سه ضلع در ایران اسلامی در کنار هم قرار گرفت. 

 

امام جمعه رشت اینکه در قرآن کریم هیچ قوم و امتی به اندازه بنی اسراییل از لحاظ مدح و ضم نداریم را متذکر شد و ابراز داشت: اگر بخواهیم امتی را در مسیر هدایت قرار بدهیم بنی اسراییل الگو و اگر بخواهیم امتی را در مسیر انحراف قرار دهیم هم باز بنی اسراییل الگو است.  

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان اذعان کرد: امام علی (ع) می‌فرماید در دوره‌ای قوم بنی اسرائیل توبه کردند و خداوند هم آنها را نجات داد و آنها را به چند برجستگی رساند و در سایه تحمل مشکلات راه برون رفت از مشکلات را به آنها یاد داد اما قوم بنی اسرائیل باز هم به خطا رفت.

 

*خداوند به ملت ایران اسلامی عزت داد

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه خداوند سرنوشت امتی را که خودش بخواهد و تلاش کند را تغییر می‌دهد اظهار داشت: خداوند مسلمانان را به الگوی همه ملت ها تبدیل کرد و نصرت و یاری خود را متوجه یاران و اصحاب پیامبر اسلام (ص) ساخت و بعد از بعثت چنین صحنه‌ای برای امت اسلام پدید نیامد.

 

وی پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را استمرار حرکت تاریخی مسلمانان دانست و با بیان اینکه حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ساله شاهنشاهی از میان رفت افزود: خداوند به ملت ایران اسلامی عزت داد و امنیت به ملت برگشت و مردم ایران دوباره قدرتمند و الگوی جهانیان شدند.

 

امام جمعه رشت رهبری آگاه، هوشمند و الهی در کنار ایستادگی ملت را سه ضلع پیروزی مردم ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: ایران اسلامی برای تمام ملت‌هایی که می‌خواهند استقلال داشته باشند الگو شده است در حالیکه جبهه کفر و نفاق از درون و بیرون انقلاب ما را زیر نظر گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان جنگ هشت ساله و شرکت تمام جهان استکبار در آن را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمن پیشرفته‌ترین سلاح‌ها حتی بمب‌های شیمیایی را علیه مردم ایران اسلامی به کار گرفت که آثار آن هنوز هم برجا مانده است اما جمهوری اسلامی ایران همچنان به راه خود ادامه دادند. 

 

آیت الله فلاحتی وجود ۲ هزار مرکز شیعه شناسی در انگلستان و تفکر دشمن برای وارد کردن ضربه به اسلام و تشیع را متذکر شد و تصریح کرد: اینکه دشمن با تمام ابزارهای خود نتوانست انقلاب اسلامی را از میان بردارند برای تحلیلگران سیاسی جهان غرب باعث شگفتی است زیرا نورانیت انقلاب اسلامی دیگر قابل خاموش شدن نیست.

 

وی ادامه داد: اگرچه خانه دشمن مانند لانه عنکبوت سست است اما هرگز بیکار نمی‌نشینند و با تمام قوا به میدان می‌آیند. بنابراین رسالت امروز ما این است که حرکتی انجام ندهیم که جامعه را ملتهب کند و باید به فرموده مقام معظم رهبری برای آرامش خاطر جامعه تلاش کنیم.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را درک کنیم و بفهمیم، بصیرت را آرمان بسیج و بسیجیان خواند و اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی بعد از چهل و اندی سال صاحب دولتی شده که گفتمان انقلاب و مردم را دارد باید انصاف بدهیم و قضاوت های عجولانه نداشته باشیم و حرکتی نکنیم که دل نایب امام زمان )عج) به درد بیاید.

 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد بنا به گفته نخست وزیر اسراییل هزار چاقو بزند اما بصیرت به همه ما کمک می‌کند که دشمن از برنامه‌های شوم خود عقب نشینی کند و انقلاب اسلامی همچنان به راه خود ادامه دهد.

کد خبر 1119715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha