حمایت از حق به بسیج قدرت بخشیده است

آیت الله عابدینی گفت: ما قدرتمند هستیم زیرا بسیجی هستیم، ما قدرتمند هستیم چراکه خداوند فرموده اگر دین خدا را یاری کنید خدا یاور شماست و ما قدرتمند هستیم زیرا خداوند توفیق حمایت از حق را به ما عنایت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم نمایش اقتدار بسیجیان که امروز (چهارشنبه 3 آذر) در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد، بیان کرد: هفته بسیج را تبریک می گوییم، این مناسبت روز قوت و اقتدار بسیجی بوده و بسیجی قدرتمند است زیرا خداوند متعال به او نیرو بخشیده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند اراده بسیجیان را قوی کرد، عقل آنها را نورانی کرد و شرح صدر به آنها عنایت کرد، رهبر فرزانه انقلاب فرمودند قوت بسیجی دارای ابعادی است، بسیجی در میادین علمی هم قوت مند است و در عرصه های فرهنگی با قوت و قدرت ظهور می کند و در عرصه های سیاسی حضوری نیرومند و قوتمند دارد و در عرصه های تبلیغ دین هم بسیجیان قوی و تأثیرگذار هستند.

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری پیشرفت های هسته ای، توانایی های موشکی، عدالت خواهی بین المللی و دفاع از مظلومان عالم را مولفه های مهم قدرت و اقتدار بسیج و بسیجی معرفی کرده اند.

 

آیت الله عابدینی تصریح کرد: ما قدرتمند هستیم زیرا بسیجی هستیم ما قدرتمند هستیم چراکه خداوند فرموده اگر دین خدا را یاری کنید خدا یاور شماست و خداوند قدرتمند پشتیبان بسیج است.

 

وی تأکید کرد: ما قدرتمند هستیم زیرا خداوند توفیق حمایت از حق را به ما عنایت فرمود و فرمود حق آمد و باطل نابود شد، ما بسیجی قدرتمند هستیم زیرا خداوند فرمود اگر خدا شما را یاری کند هیچ کس بر شما قالب نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اعلام کرد: ما قدرتمند هستیم زیرا رهبری الهی داریم، برای اینکه چندین میلیارد مستضعف عالم به ما دل بسته اند و راه انبیا را ادامه می دهیم، ما قدرتمند هستیم زیرا پیامبر (ص)، علی (ع) و اولیای الهی داریم و دعای فاطمه زهرا (س) را بدرقه راه می بینیم و از حماسه حسینی پاسداری می کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ما افتخار می کنیم و خداوند را سپاسگزاریم برای وجود برادران و خواهران مخلص بسیجی و امام فرمود بسیج لشکر مخلص خداست و خوشحال هستیم و دل هایمان را یکی کرده و به فرموده قرآن از نماز، روزه، عبادت و بندگی نیرو می گیریم و با دشمنان خدا می جنگیم.

 

کد خبر 1119723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha