نیازمند  بسیج سایبری و فضای مجازی در کشور هستیم/ بسیج در تامین اهداف انقلاب موفق بوده است

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه بسیج در تامین اهداف انقلاب کاملا موفق بوده است گفت: بسیج نیازمند چالاکی و بروز رسانی است گفت: امروز کشوربه بسیج سایبری و بسیج علمی و فضای مجازی نیاز دارد

حجت الاسلام مجتبی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه بسیج در تامین اهداف انقلاب و نقش آن در توسعه کشور گفت: رهبر انقلاب فرمودند هر کجا که لازم است همان جا باشید؛ بسیجی یعنی همین یعنی اینکه اگر ما تکلیفی داریم در همان جا به آن عمل کنیم. تشکیل بسیج برای این بود که حرکت انقلاب را تسهیل کند و آن تسهیلی مردم پایه و برون پایه کند که با اتکا به قدرت الهی شکل گرفت.

 

امام جمعه زابل اظهار کرد: اگر پرونده 42 ساله بسیج را بررسی کنیم از ابتدا تا امروز می بینیم که بسیج در تامین اهداف انقلابی در عالی ترین درجه هماهنگی بوده است زیرا صاحبان اصلی بسیج، مردم هستند و صاحبان اصلی انقلاب نیز مردم هستند و این مردم خود چرخ انقلاب را حرکت می دهند.

 

وی افزود: معتقدم بسیج به عنوان عام این کلمه با روح و وفای به عهد و تکلیف توانسته است به طور اکمل در تامین اهداف انقلاب وظایف خود را انجام دهد و در حوزه سلامت، امنیت، عمران، آبادی، فرهنگ، اقتصاد، سیاست و ... و هر کجا که نیاز بوده است، بسیج حاضر است و این همان معنی عام بسیج است.

 

وی گفت: بسیج به معنای عام در بهترین وضعیت در پیشرفت نظام کمک کرده است و در دفاع از آرمان های انقلاب موفق بوده است.

 

وی یاداور شد: بسیج به معنای خاص که سازمان بسیج است به نظر می رسد نیازمند یک چالاکی است تا بتواند با به روز رسانی در حوزه برنامه ریزی راهبردی و راهکارهای اجرایی سازمان بسیج نیازمند به روز رسانی است. آن روز اگر در دفاع مقدس بسیج نظامی را نیاز داشتیم، امروز به بسیج سازندگی، بسیج سایبری و بسیج در فضای مجازی و بسیج علمی را نیازمندیم.

 

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: امروز گره هایی که در نظام وجود دارد، بسیج با پوست اندازی و به روز رسانی می تواند باز کند. بسیج باید مسئله محور حرکت کند یعنی ماموریت آن بر اساس مسئله هایی باشد که نظام با آن مواجه است. اگر این اتفاق بیفتد که در بسیاری موارد رخ داده است و در صورتی که این رخداد منطبق و دقیق شکل بگیرد، سازمان بسیج به بسیج به معنای عام تبدیل می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1119741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha