حل مشکلات کشور عزم ملی و روحیه بسیجی می‌طلبد

ملانوری گفت: امروز چیزی جز عزم ملی، روحیه بسیجی و حضور مقتدرانه مردم نمی تواند مشکلات اقصادی کشور را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (۳ آذر) در نمایش اقتدار بسیجیان خراسان جنوبی که به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یکی از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی و ثمرات رهبری دینی و الهی در کشور ایران است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج نهال مقدسی است که به دست معمار بزرگ انقلاب، امام خمینی(ره) غرس شد تا جمهوری اسلامی شکل بگیرد، ادامه داد: این نهال مصداق آیه «اصلها ثابت و فرعها فی السما» است که پس از رشد و تکثیر، به سایر کشورهای اسلامی و سراسر دنیا صادر شده است.

 

وی بیان کرد: صدور انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی هدف امام راحل بود که به وسیله بسیجیان محقق شده و اقتدار بسیجیان را در صحنه های مختلف شاهد هستیم.

 

ملانوری یادآور شد: امام خمینی (ره) می خواست بسیجی شکل بگیرد تا انسان های با اخلاص، ولایتمدار، با حسن خلق، مردمدار، با غیرت، شجاع، توانمند و … در زیر سایه ولایت فقیه، از ارزش ها انقلاب و اسلام دفاع کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز علی رغم همه دشمنی ها و شیطنت های مستکبران، در جمهوری اسلامی ایران با حضور بسیجیان و نیروهای مسلح امنیت برقرار است و کسی جرأت نمی کند نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشد، گفت: امروز در راستای سیاست های نظام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت برای رشد و ثبات اقتصادی، عدالت محوری و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، عاملی جز عزم ملی، روحیه بسیجی و حضور مقتدرانه مردم در پشت سر فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب نمی تواند این مسائل را حل کند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: امروز اقتدر و صلابت در سایه عدالت محوری، توسعه پایدار و متوازن، می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد تا شاهد رفع محرومیت و توسعه همه جانبه و استفاده از امکانات توسط مردم باشیم.

 

ملانوری خطاب به فرمانده سپاه پاسداران، تصریح کرد: مردمان خراسان جنوبی نه تنها در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و رویدادها و حوادث مختلف حضور پرصلابت و انقلابی داشتهاند و ۲ هزار شهید را تقدیم کرده اند، بلکه در بسیاری از مسائل دیگر از جمله مشارکت ۷۴ درصدی در صحنه انتخاب رتبه اول مشارکت را به نام خود ثبت کردند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حضور بسیجیان و مردم استان اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا و جمع آوری کمک های مومنانه، گفت: این حضور، اقتدار، صلابت، ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت را به پیشگاه فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری تقدیم می کنیم و همه بدانند این مردم ولایتمدار، محکم و استوار پای ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده و جانفشانی می کنند.

 

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این رزمایش اقتدار بسیجیان استان اظهار داشت: ۸۲ گردان بسیج شامل گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت المقدس، کوثر و ... امروز در این رزمایش شرکت کردند.

 

وی بیان کرد: امروز در سطح استان آمادگی، هماهنگی و انسجام برای توسعه استان و محرومیت زدایی وجود دارد و همه دستگاه‌ها دست به هم دادند تحت ستاد محرومیت زدایی فعالیت کند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان آمادگی بسیجیان استان را برای حفظ آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی تحت فرمان ولی امر فرمانده معظم کل قوا را اعلام کرد.

 

 

کد خبر 1119744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha