بسیج موتور پیشران انقلاب/ همایش شکوه بسیجیان گیلان برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، همایش شکوه اقتدار بسیجیان با حضور بسیجیان در سراسر گیلان و شهرستان‌های غرب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از غرب گیلان، به مناسبت هفته بسیج مستضعفین، همایش شکوه اقتدار بسیجیان در شهرستان های ماسال، رضوانشهر و فومن با حضور پرشور بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد.


جوانان بسیجی، انقلابی و آتش به اختیار همانگونه که در ۴۰ سال اول انقلاب سرباز رهبر معظم انقلاب بودند و فریاد می‌‎زدند "ما همه سرباز توییم خامنه‌ای" و همچنان این فریاد شنیده می‌شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار مثال‌زدنی دارد و لنگرگاه امت اسلام است.


بسیج ریشه در عاشورا دارد و امروز با تجربه تر از گذشته و بابصیرت و آینده نگری در گام دوم انقلاب برای تحقق اهداف عالی نظام تلاش می کند. دشمن امروز آشفته تر از دیروز است و بسیج امروز موتور پیشران انقلاب و یک راهبرد و تفکر و اندیشه است و متعلق به کس خاصی نیست و متعلق به همه مردم ایران است.


آری امروز از همه قشرها آمده بودند تا نشان دهند که همواره بسیجی هستند، بسیجی فکر می‌کنند و همچون بسیجیان دفاع مقدس پشتیبان نظام و رهبری هستند.

 

 

«کامیار مهدی‌پور» در این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: بسیج یادگار ماندگار امام راحل است و امروز مایه قوت قلب رهبری و افتخار ملت شریف ایران است.


فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: بسیج در اول انقلاب نقش ارزنده‌ای در تثبیت انقلاب ایفا کرد و سپس به مبارزه با گروهک‌های تروریستی در داخل کشور پرداخت و بعد از آن توانست در کمک به مستضعفین نقش خود را به درستی ایفا کند.


وی گفت: در توصیف بسیج همان بس که امام خمینی(ره) به آن غبطه خورد و از خدا خواست که با بسیجیان محشور شود چرا که در پیمان قطعنامه عنوان کرد که افتخار بنده آن است که خود بسیجی بوده‌ام.


مهدی پور تصریح کرد: بسیج ظرفیت پایان ناپذیر و فرهنگی است که در دل کشور رشد کرده و ظرفیتی است که داعش را در سوریه منهدم‌ کرد.


فرمانده سپاه ناحیه ماسال خاطرنشان کرد: امروز باید مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی و اندیشه های ناب امام راحل جستجو کنیم.

 

 

«محسن جعفری» با گرامیداشت هفته بسیج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: بسیج فرهنگ است، فرهنگ بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ظهور کرده و در هر بخشی وارد شده است و بدون چشم داشت گره‌ها را با اراده‌ی پولادین و جهادییش باز کرده و بن بست ها را از سر راه برداشته است.


فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: شاهد این مدعا تقدیم شهدای گرانقدر بسیجی است که این ملت عظیم الشان تقدیم پیشگاه الهی کرده است.


وی گفت: بسیج نهادی اجتماعی و صرفا نظامی نیست بلکه در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها حضور دارد و با گستره وسیعی که دارد پاسخگوی نیارهای اساسی جامعه است.


جعفری تصریح کرد: از شاخصه‌های مهم بسیجیان مکتبی بودن و تبعیت محض از ولایت، اخلاق مداری و فروتنی همچنین داشتن غیرت دینی و حسن خلق در کنار دیگر شاخصه‌هایی چون شجاعت و مردمی بودن و داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار است.

 

همچنین به مناسبت هفته بسیج همایش شکوه اقتدار بسیجیان شهرستان رضوانشهر، با حضور مدیران شهرستانی و بسیجیان همیشه در صحنه در میدان صبگاه مشترک سپاه ناحیه رضوانشهر برگزار شد.

 

یکی از بسیجیان ماسالی افزود: ما آمده‌ایم که نفرت خود را نسبت به کسانی که با مال و جان مردم بازی کردند نشان دهیم و به پرتو این حضور بسیجیان از حمایت از بسیج اعلام کنیم که می‌توانیم به‌زودی آمریکایی‌هایی‌ها را از منطقه دور کنیم.


یکی از بسیجیان فومنی با اشاره به اینکه همه افتخارم این است که یک بسیجی ام گفت: دشمن باید بداند تا آخرین قطره خون خود پشتیبان این نظام، ولایت و آرمان های امام و شهدا بوده و ایستادگی خواهیم کرد.


گفتنی است؛ امروز بسیجیان حرکت در مسیر اقتدار بسیج و حفظ ارزش‌های انقلاب را بار دیگر به اثبات رساندند.

کد خبر 1119759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha