بسیج با قدرت در مقابل تحریم ها ایستادگی می کند

​سردار عبدالله‌پور توصیه به صبر و تبیین مسائل دو مأموریت ویژه بسیج در شرایط کنونی جامعه است گفت: بسیج و سپاه در مقابل همه تحریم‌ها ایستادگی کرد و آماده ورود به تمام حوزه‌ها برای رفع چالش‌ها و گرفتاری‌هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار « محمد عبدالله‌پور»  امروز (چهارشنبه، 3 آذر) در رزمایش اقتدار بسیجیان که در مصلی رشت برگزار شد ضمن خیر مقدم به همه حاضران در همایش اقتدار اظهار داشت: در هفته و ایام مقدس بسیج یاد و خاطر شهدای اسلام و انقلاب و در سرلوحه آن یاد امام خمینی(ره) پایه‌گذار تفکر شهدا و بسیج را گرامی می‌داریم.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را طلایه‌دار حل مشکلات کشور در دوران دفاع مقدس و بسیاری از صحنه‌های دیگر اعلام کرد و افزود: بسیجیان غیور ما در تهدیدات امنیتی و با قدرت و اشراف اطلاعاتی که داشتند، مقابل دشمن ایستادند و در صحنه انتخابات هم که دشمنان می‌خواستند جو ناامیدی را در میان مردم به وجود بیاورند، وارد شده و در این فضا و حمله رسانه‌ای، نقش آفرینی کردند.

 

عبدالله‌پور مقابله تهاجم فرهنگی را مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری، رسالت مهم و دیگر بسیجیان در عصر امروز تلقی کرد و بیان داشت: ما در اوج این مشکلات و بمباران‌های اطلاعاتی و رسانه‌ای، برای اربعین حدود چهار میلیون را عازم کربلا کردیم که نشان دهنده برگی دیگر از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی و انقلاب است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه در حوزه بهداشت و درمان، مقابله با ویروس کرونا و امر واکسیناسیون شگفتی ساز شدند اظهار داشت: در حال حاضر استان گیلان در کشور مقام اول واکسیناسیون را دارد که این دستاورد و موفقیت به همت بسیجیان و سپاهیان رقم خورد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در مقابل همه تحریم ها ایستادگی کرد و آماده ورود به تمام حوزه‌ها برای رفع چالش‌ها و گرفتاری‌هاست اذعان کرد: البته در حوزه اقتصاد کشورمان دچار مشکلاتی است و این هم به این علت اتفاق افتاده که اقتصاد به مردم سپرده نشد زیرا ما معتقدیم اگر مسئولان در گذشته تا حال، اقتصاد را به مردم می‌سپردند اکنون با این حجم از مشکلات مواجه نبودیم.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان مبارزه با فساد و طرفداری از مظلومان را از جمله ویژگی‌ها و شاخص‌های برجسته بسیج و تفکر بسیجی ذکر کرد و گفت: توصیه به صبر و جهاد و تبیین شرایط، وظیفه و ماموریتی است که امروز به فرموده مقام معظم رهبری بر عهده بسیج است.

 

عبدالله‌پور این موضوع را که دشمن با ابزار رسانه و از همه جهات حمله می‌کند را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه بسیج باید به جنگ دشمن برود و برای مردم مسائل و موضوعات را تبیین کند عنوان کرد: اجرای طرح صالحین، حرکت‌های محرومیت زدایی، احیا پایگاه‌های مقاومت و ارتقای آن به تراز انقلاب از دیگر توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری به بسیجیان سراسر کشور است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خطاب به مسئولانی که از گذشته تاکنون نسبت به بسیج و ظرفیت‌های عظیم آن غفلت کردند خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند اگر از بسیج غافل شویم دچار عذاب الهی می‌شویم بنابراین امیدواریم با حضور امروزمان در رزمایش اقتدار بار دیگر با امام راحل عهد ببندیم و تا پایان عمر پاسدار خون شهدا باشیم.

کد خبر 1119761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha