نیروی بسیجی نیاز به اداره‌سازی و خودسازی دارد

شعبانی گفت: نیروی بسیجی در مسیر تمدن‌سازی نیاز به اداره‌سازی و خودسازی دارد، پس عملکرد شرکت گاز قبل انقلاب با بعد از انقلاب باید فرق کند این خط و خدمات رسیدن به ظهور خورشید تابان ولایت است بسترسازی نیز با همین هدف باید صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«مجیدرضا شعبانی»  امروز(۳آذر) در گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت گاز مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران در سالن همایش هلال احمر مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: تمدن‌سازی نیاز به هم راستایی با فرمان ولی فقیه و امام مسلمین دارد.

 

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا افزود: سازمانی خدمت‌رسان است که خودش تخلف نداشته باشد اگر حراست و نظارت نباشد خود فرد باید بر ماموریت خود اشراف داشته باشد مراقبت، مواظبت و خودارزیابی او را کمک خواهد کرد و این بهترین امور است.

 

 

شعبانی تاکید کرد: نیروی بسیجی در مسیر تمدن‌سازی نیاز به اداره‌سازی و خودسازی دارد، پس عملکرد شرکت گاز قبل انقلاب با بعد از انقلاب باید فرق کند این خط و خدمات رسیدن به ظهور خورشید تابان ولایت است بسترسازی نیز با همین هدف باید صورت بگیرد.

 

 

وی در پایان اذعان کرد: نیروی بسیجی منتظر کسی نمی‌ماند سریع و فوری اقدام علمیاتی و میدانی دارد، شکر خدا اداره گاز اقدامات بزرگی انجام داد و بسیجیان خوبی دارد.

کد خبر 1119764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha