یاد خدا، اقامه نماز و قرآئت قرآن از ویژگی‌های بسیجی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: صفت و ویژگی اول برای بسیجی، به یاد خدابودن و اهل نماز اول وقت و قرائت قرآن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که با عنوان رزمایش اقتدار بسیج در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با بیان اینکه به یاد خدا بودن، اقامه نماز و قرآئت قرآن از ویژگی‌های بسیجی است، اظهار کرد: یک بسیجی دارای صفا و خلوص نیت، کارهایش را برای خدا و نه برای تشویق دیگران انجام می‌دهد.

 

وی افزود: بسیجی روح پرفتوح و قلب زلالی دارد که دارای بصیرت، معرفت و آگاهی است و از زمان خودش باخبر است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان داشتن توان تحلیل سیاسی، اعتقادی و معرفت را از دیگر ویژگی‌های بسیجیان دانست و بیان کرد: یک بسیجی دارای شادابی، نشاط و امیدواری است، خودش نشاط را تزریق می‌کند و دیگران از او امید می‌گیرند چرا که امیدآفرین است.

وی یادآور شد: شادابی، نشاط و امیدواری مسئله‌ای است که باید به آن پرداخته شود و بسیجیان به دنبال آن باشند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: بسیجی دارای نظم، انضباط و اخلاق‌مدار است، لذا کسانی که در این موضوع مسئولیت دارند باید نظم را سرلوحه کارشان قرار دهند چرا که شلختگی و بی‌نظمی شایسته این مکتب نیست.

 

وی در پایان عنوان کرد:‌ بسیجی انسانی باشخصیت است و وقتی مدیر جایی است همه به آن افتخار می‌کنند و همکارانش از او به عنوان انسانی خوش‌رو و خوش‌اخلاقی یاد می‌کنند.

 

هفته بسیج فرصتی برای بازنگری فعالیت‌ها و تقویت نقاط قوت

 

استاندار کردستان نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای بازنگری و مرور فعالیت‌های انجام شده و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف است و مسیر آینده را باید با قوت بیشتر به سمت جلو قدم برداریم

 

 اسماعیل زارعی کوشا گفت: امام راحل هنگام پایه گذاری شجره طیبه بسیج از آن به عنوان بسیج مستضعفین نام بردند و آن را به یک قشر یا جغرافیای خاص محدود نکردند.

 


وی افزود: بر اساس این تفکر تمام کسانی که در راه عدالت، آزادی و توحید قرار دارند و یا هر مستضعفی که مورد ظلم قرار گیرد مورد خطاب و در دایره این نگرش قرار دارد.

 


زارعی کوشا اظهار کرد: بسیج چتر سایه گستر بر روی انسان های آزاده عالم است و نگاه ما به بسیج باید متناسب با دیدگاه حضرت امام (ره) باشد.

 


استاندار کردستان به ترسیم گام دوم انقلاب از جانب رهبر معظم انقلاب نیر اشاره کرد و گفت: باید نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت خود را بیشتر تقویت کنیم و با توان بیشتر به سوی آینده قدم برداریم.

 


وی در ادامه سخنان خود کردستان را در یک نقطه عزیمت و شروع نام برد و افزود: با بصیرت مردم و برکت خون شهدایی نظیر سردار سلیمانی هم اکنون جریان انقلابی بر سه قوه کشور حاکم شده و می توانیم در جهت پیشرفت همه جانبه موثرتر عمل نماییم.

 


زارعی کوشا اصافه کرد: با اتکا به جوانان نخبه، خوش فکر، مومن و بسیجی کردستان می توانیم گام های بسیار بلندی برای توسعه کردستان و بهبود شاخص‌ها برداریم.

 

بسیج عامل وحدت ایران اسلامی است

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بسیجی اظهار کرد: بسیج عشق و ایمان و مجاهدت کامل برای سربلندکردن کشور و ملت و عامل وحدت و همیشه همراه مردم است.

سردار سیدصادق حسینی با بیان اینکه یاد و خاطر شهدا برای همیشه تاریخ در ذهن و قلب ملت ایران باقی می‌ماند، افزود: بسیج عشق و ایمان و مجاهدت کامل برای سربلندکردن کشور و ملت و عامل وحدت و همیشه همراه مردم است.

 

وی با بیان اینکه بسیج عامل قدرت و ارتش مردمی است که چشم طمع دشمنان را کور کرده است، اعلام کرد: بسیج ثمره انقلاب و حاصل اندیشه حضرت امام و برگرفته از فرهنگ ارزشی عاشورایی است که در طول چهار دهه گذشته در عرصه‌های مختلف به بهترین شیوه درخشیده است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به برخی اقدامات بسیج در استان طی سال‌ گذشته گریزی زد و افزود: در حال حاضر بیش از 449 هزار بسیجی در اقشار مختلف در سطح استان سازماندهی شده‌ و آماده انجام هر نوع ماموریتی هستند.

 

وی بیان کرد: امنیت پایدار و مردمی به برکت وجود بسیج در تمام شهرها و روستاهای استان برقرار است و اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی در روستاهای سطح استان با توجه به نیاز هر منطقه از اقدامات مهم بسیج در سطح استان است که با سرعت قابل توجهی در حال انجام است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 500 گروه جهادی در سطح استان در راستای کمک به امر مهم محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم فعالیت دارند.

کد خبر 1119771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha