بسیج در گام دوم انقلاب نقش آفرین است / جهاد تبیینی بسیج به مردم آگاهی بخشد

سردار محبی گفت: رهبر معظم انقلاب همزمان با چهل سالگی انقلاب دوران پس از آن را گام دوم انقلاب نامید و با این نامگذاری بدون تردید نقش بسیج تحول آفرین است و نقش اساسی در گام دوم انقلاب خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار سرتیپ دوم «حسین محبی» امروز (3 آذرماه) در رزمایش اقتدار بسیج به مناسبت هفته بسیج در سالن رضازاده گفت: رهبر معظم انقلاب همزمان با چهل سالگی انقلاب دوران پس از آن را گام دوم انقلاب نامید و با این نامگذاری بدون تردید نقش بسیج تحول آفرین است و نقش اساسی در گام دوم انقلاب خواهد داشت.

 

معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: بسیج در عرصه گام دوم انقلاب در 2 بخش موضوعی و جغرافیایی را پیاده سازی خواهد کرد تا تمدن نوین اسلامی را محقق کند در عرصه گام موضوعی مسئله خودسازی، خود باوری، تمدن سازی و در عرصه جغرافیایی نیز تسری به کل جهان خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: بسیج در گام اول انقلاب سرافرازانه برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد و در دوران دفاع مقدس از تمام ارضی میهن اسلامی دفاع کرد و در بخش صدور انقلاب موجب تشکیل محور مقاومت شد.

 

سردار محبی تاکید کرد: هیچ جریان و عملیاتی در کشور نیست که بسیج حضور نداشته باشد و بیشتر شهدا و حتی شهدای روحانی نیز از بسیجیان دلاور است در همه عرصه نقش آفرین بوده اند.

 

وی اظهار داشت: پس از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه سازندگی و خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی را در دستور کار قرار داده و دفع فتنه های دشمنان نیز موثر نقش آفرین بوده و در دفاع از حریم و حرم اهل بیت (ع) کوشا بود.

 

معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: در گام دوم انقلاب نیز بسیج با بازخوانی، بازآفرینی و بازسازی با ارائه سند اعتلای بسیج توانسته آماده برداشتن گام های بزرگ در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

 

سردار محبی با اشاره به اینکه جهاد تبیینی بسیج به مردم آگاهی بخشد، خاطر نشان کرد: روشنگری برای حل مشکلات کشور و تبیین مسئله حل مشکلات با تکیه به توان داخلی از جمله فعالیت های اجتماعی در برنامه های بسیج است.

کد خبر 1119772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha