استفاده از ظرفیت های حوزه سلامت در عرصه اشتغالزایی ضروری است

دلفان با تاکید بر اهمیت بهره برداری از ظرفیت های حوزه سلامت، گفت: حوزه سلامت ظرفیتی بزرگ در عرصه اشتغالزایی و سرمایه گذاری است. است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « بهرام دلفان» امروز در دیدار با اعضای نظام پزشکی استان گفت:  حوزه سلامت ظرفیت های گسترده ای در حوزه اشتغال دارد.

 

وی با تاکید بر اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت های خوب نظام پزشکی و حوزه سلامت استان، افزود: جامعه پزشکی و کلا حوزه سلامت می تواند در بخش اشتغال زایی استان سرمایه گذاری کند. 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: باید با برگزاری جلسات دوره ای و بررسی مسائ ل مهم جامعه پزشکی و اقدامات لازم درا رستای بهبود بررسی شود.

 

دلفان استفاده از ظرفیت های خیرین حوزه سلامت را مهم دانست و گفت : برای تکمیل و تجهیز ساختمان جدید نظام پزشکی استان می توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد و از فرصت هایی که اوضاع را بهتر می کند باید استفاده کرد. 

 

رئیس نظام پزشکی استان هم در این جلسه اظهار داشت: در همه ی ابعاد اعم از زیرساختی، تجهیزات و امکانات، آموزش و پژوهش باید در حوزه ی بهداشت و درمان استان توازن وجود داشته باشد.

 

«علائیدین شیخی»  گفت: باید در همه ی زمینه ها با حفظ توازن کار کرد تا با تعامل بیشتر شاهد رشد و بالندگی دانشگاه در همه ی زمینه ها باشیم و نظام پزشکی استان هم ، نسبت به قبل بتواند موفق تر عمل کند.

 

برگزاری جلسات دوره ای هر سه ماه یکبار، توجه به تصمیمات جدید شورای پروانه گذاری ، نحوه رسیدگی به تخلفات پزشکی و صدور پروانه ها ، تعامل بیشتر نظام پزشکی با دانشگاه در بحث آموزش و پژوهش، ساماندهی کلینیک ها و مراکز پاراکلینیکی با دید تخصصی برای همه ی گروه ها و بحث آزمایشگاه مرجع و مرکزی از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد و پیشنهادات سازنده در راستای بهبود اوضاع و حرکت رو به جلو با تعامل بیشتر، بیان شد. 

 

کد خبر 1119774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha