تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی به‌عنوان یک دغدغه جدی در حوزه فرهنگ مطرح است

معینی فرد، گفت: تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه اسلامی به‌عنوان یک دغدغه جدی در حوزه فرهنگ مطرح و بانوان در رفع و کاهش این آسیب نقش اثرگذاری ایفا می‌کنند که باید برای توانمند سازی و پیشرفت بانوان در این شرایط حساس برنامه ریزی داشت.

فرشته معینی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  سازمان تبلیغات اسلامی با هدف اجرای فعالیت‌های خود از طریق ظرفیت‌های مردمی، عمومی و با حمایت از قشر بانوان، این طرح را در راستای تقویت و ایجاد ظرفیت‌های عظیم فرهنگی در حوزه بانوان برنامه ریزی کرده است.

 

رابط فرهنگی بانوان اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین بابیان اینکه نقش زنان در حوزه تعلیم و تربیت به‌ویژه در تحکیم بنیان‌ خانواده در جامعه جریان ساز و موثر است افزود:محور‌های مشارکت بانوان در این طرح در حوزه‌های آموزشی، تربیتی، اجتماعی مردمی، فعالیت‌های تبلیغی ترویجی و خدمات فرهنگی است

 

وی خاطر نشان کرد: طرح «حرف آورد» اقدامی هم‌افزا و مشترک میان شبکه‌های مختلف مردمی است که با توسعه آن بانوان با وظایف تبلیغی خود آشنا می‌شوند و گام ساده سازی شده تبلیغ مردمی است و هر بانوی دغدغه‌مند انقلابی می‌تواند یک کنشگر واقعی در عرصه تبلیغ باشد.

 

معینی فرد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت زنان صاحب سخن که توان بالایی در رساندن پیام انقلاب به مردم دارند در راستای فعال کردن گفتمان‌سازی موثر است.

 

کد خبر 1119794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha