بسیج معراج پاک اندیشه اسلامی است

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ بسیج، افزود: بسیج معراج پاک اندیشه اسلامی و اسوه خدمت رسانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین« سید احمدرضا شاهرخی» امروز(3 آذر) دررزمایش اقتدار بسیجیان، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: اندیشه بسیج برگرفته از اندیشه ولایت فقیه و مکتب عاشورایی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به خدمات بسیج در محرومیت زدایی، افزود: بسیج به عنوان بدنه فعال جامعه با نمايش اقتدار و عظمت در طول تاريخ نشان داده است كه رگ و ريشه حقيقي داشته و هرگز اين پيوند عميق با مردم ناگسستني است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 6 هزار و 300 شهید لرستانی، ادامه داد: بسیج معراج پاک اندیشه های اسلامی است و تربیت یافتگان مکتب بسیج نشان در گمنامی گرفته اند.

 

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه بسیج نهادی با ابعاد مختلف است، افزود: بسیج در همه عرصه ها نقش آفرینی ارزشمندی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مجموعه بسیج دارای کارکردهای متعدد است، افزود: برای پاسخگوی به نیازهای اساسی و حیاتی جامعه باید از این ظرفیت بزرگ بهره گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگی غنی است، افزود: در بین نیروهای بسیجی و جهادی در راستای خدمت به مردم، ابتکارهایی از جوانان مومن انقلابی اخلاق مدار بسیجی در همه عرصه ها مشاهده می کنیم که شگفت آور است.

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: راه برون رفت از مشکلات بازنگری جدید در بکارگیری از توانمندی های بسیجیان متعهد و متخصص است.

کد خبر 1119799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha