اجرای طرح شهدای سلامت در صنایع مختلف اصفهان

مشایخ از اجرای طرح شهدای سلامت در ادارات، سازمانها، صنایع و کارخانجات مختلف اصفهان خبر داد و گفت: در این طرح واکسیناسیون حداکثری برای افراد واکسن نزده صورت می گیرد.

«مجید مشایخ» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان از شناسایی سازمان ها، ادارات، صنایع و کارخانجاتی خبر داد که تجمع جمعیت در آنها زیاد است و گفت: بعد از بررسی وضعیت موجود این مراکز، با اجرای طرح شهدای سلامت نسبت به افزایش میزان واکسیناسیون در این مراکز اقدام خواهیم کرد.

 

مدیر گروه بهداشت حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای ۱۳۱ دستگاه کد کاربری صادر کرده ایم، گفت: در هر سازمان و ستگاه یک رابط سلامت داریم که در همه برنامه های بهداشتی آموزش می بینند و با مرکز بهداشت در ارتباط هستند. این افراد میزان واکسیناسیون در مجموعه خود را رصد می کنند تا بازرسان ما وارد عمل شوند و واکسیناسیون را انجام دهند.

 

وی همچنین به صدور کد کاربری برای ۷۷ معاونت و دستگاه در دانشگاه علوم پزشکی اشاره و تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد واکسیناسیون در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی انجام شده و درحال رصد هستیم تا این میزان به صد در صد برسد.

 

مدیر گروه بهداشت حرفه‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در صنایع، کارشناس بهداشت حرفه ای مقیم صنعت داریم که ۵۷۵ کد کاربری نیز برای این افراد صادر شده و آموزش های لازم را دیده اند. در صنایع استان دغدغه زیادی نداریم و بالای ۹۵ درصد از کارکنان صنایع بالای ۲۵ درصد واکسینه شده اند، اما همان ۵ درصد هم برای ما مهم است و تلاش می کنیم به صد در صد برسیم.

 

مشایخ با اشاره به استفاده از ظرفیت بازرسان بهداشت حرفه ای و صدور ۱۷۴ کد کاربری در این بخش، افزود: این بازرسان در ۲۲ شهرستان به کله اصناف، صنایع و سازمان ها مراجعه کرده و افزایش واکسیناسیون را پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 1119811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha