فعالیت های فرهنگی باید پیوست اقتصادی داشته باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین اقدامات بنیاد برکت در حوزه اشتغال و خدمت رسانی به محرومین، گفت:با توجه به دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگ، کار و هدف اصلی فرهنگی است و باید فعالیت های فرهنگی نیز پیوست اقتصادی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۳آذر) در نشست با «محمد ترکمانه» مدیرعامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان امام خمینی(ره) ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: جنس فعالیت در بنیاد برکت از جنس تفکر بسیجی است.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به اقدامات بنیاد برکت در مسئله همه گیری کرونا اشاره کرد و افزود: این نهاد حمایتی در بحث تهیه و توزیع کمک های مومنانه، لوازم بهداشتی نظیر ماسک و دستکش و ... اقدامات درخورتحسینی انجام داده است.

 

 

وی با بیان اینکه این بنیاد در حوزه اشتغال و خدمت رسانی خود را خوب نشان داده است، گفت: باید خدمات این گونه نهادها به مردم معرفی شود.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: به نظر می‌رسد که افکار عمومی خاطره خوبی را از خدمات نهادهایی نظیر بنیاد برکت دارند و این جای شکر دارد و امیدواریم شاهد توسعه خدمات در بخش دستگیری از اقشار نیازمند باشیم.

 

 

امام جمعه ساری با اشاره به دستورات دین اسلام بیان کرد: حق دادنی است نه گرفتنی است، افراد باید دنبال طلبکاران خود باشند تا دیون خود را ادا کنند.

 

 

وی خواستار توزیع عادلانه خدمات و کمک‌ها بین استان‌های مختلف کشور شد و افزود: دست بندگان نیازمند را گرفتن عبادت است، و بسیار ارزشمند است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی داشتن پیوست فرهنگی در حوزه‌های اقتصادی را ضروری دانست و گفت:با توجه به دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگ، کار و هدف اصلی فرهنگی است و باید فعالیت های فرهنگی نیز پیوست اقتصادی داشته باشد.

کد خبر 1119814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha