جبهه مقاومت با تفکر بسیجی سازماندهی شده است

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی گفت: امروز تفکر بسیج در خارج از مرزها نیز شکل گرفته و جبهه مقاومت با تفکر بسیجی سازماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار اسماعیل فرجی» امروز (سوم آذر) در رزمایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: مفتخریم امروز در لشکری حضور داریم که به فرمایش امام خمینی(ره)، لشکر مخلص خدا است.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی افزود: ۴۲ سال از تأسیس بسیج می‌گذرد و روز به روز شاهد برکات روز افزون این نعمت الهی در کشور و نظام اسلامی ایران هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی برای دوستداران انقلاب مایه، امید و برای دشمنان نظام، مایه ترس و وحشت است و باعث شده چشم طمع بدخواهان از ایران برداشته شود.

 

سردار فرجی با تأکید بر اینکه امروز می توان با تفکر بسیجی تحریم‌ها را شکست داد، بیان کرد: تفکر بسیجی امروز در محرومیت زدایی بروز پیدا کرده و بدون چشم داشت به مردم خدمت می‌کند.

 

وی افزود: در حال حاضر 22 قشر بسیج در حوزهای مختلف در کنار دستگاه‌های اجرایی تلاش می کند تا مشکلات مردم را از بین ببرد.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی تصریح کرد: امروز تفکر بسیج در خارج از مرزها نیز شکل گرفته و جبهه مقاومت با تفکر بسیجی سازماندهی شده است.

کد خبر 1119817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha