نسل چهارم و پنجم انقلاب برای حراست از ایران اسلامی پای کار آمده اند

سردار سالاری گفت: امروز نسل چهارم و پنجم انقلاب پای کار آمده اند تا از ایران اسلامی حراست و پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « اباذر سالاری » در اجتماع عظیم بسیجیان در بندرعباس ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد:هر زمان در هر نقطه‌ از ایران اسلامی که به حضور گروهی در زمینه نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصاد و سازندگی نیاز باشد، نخستین و موثرترین مجموعه ای که ورود پیدا می کند، بسیج است.

 

وی با اشاره به اینکه همواره از اوایل انقلاب تاکنون شاهد رشادت‌های بسیجیان در صحنه‌های مختلف نظیر زلزله، سیل و فتنه‌ها بوده ایم، افزود: این حضور فعال و آگاهانه موجب می شود تاهیچ ابرقدرتی نتواند در مقابل این تفکربسیجی به پیروزی برسد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: امروز بسیج به عنوان بزرگترین شبکه نظامی، فرهنگی و اجتماعی جهان الهام بخش مردم سوریه، یمن، لبنان، افغانستان و عراق بوده و همه بلاد مسلمین به این نیروهای مقتدر افتخار می کنند و آن را الگوی خود قرار می دهند.

 

وی با بیان اینکه امروز خیالمان از لحاظ  امنیتی و دفاعی آرام است، گفت: هیچ ابرقدرتی توان مقابله با این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد و نخواهد داشت و به لطف الهی نیروهای مسلح یک قرارگاه واحدی درمقابل دشمنان هستند.

 

سردار سالاری با یادآوری اینکه اگر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌دانستند که توان مقابله با ایران را دارند یک لحظه برای برخورد نظامی با ایران درنگ نمی‌کردند، تصریح کرد: اما توان این کار را ندارند و امروز به برکت خون شهیدان، سپاه مقتدر ما در هوا، زمین و دریا با تمام قوا انگشت به ماشه آماده است تا اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها را نابود کند.

 

وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام راحل (ره) همواره در کنار مردم و مسئولان ایران برای سازماندهی و نظم بخشی امور انقلاب حضور داشته است و اوج اقتدار بسیج را در دفاع مقدس شاهد بودیم که جانانه در مقابل استکبار ایستاد و دشمن را شکست داد.

 

سالاری گفت: حضور منسجم مردم و تبعیت از مرجع عالیقدر حضرت امام باعث شد پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس رقم بخورد؛ در حالی که رزمندگان ما با حداقل امکانات نظامی مظلوم بودند و با ابتدایی‌ترین سلاح‌های جنگی جلو ماشین پیشرفته جنگی دشمن ایستادند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1119846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha