دشمنان از قدرت بسیج در هراسند

مرحبا با بیان‌اینکه بسیج امید بخش ملت‌های منطقه و آزادیخواه جهان است، گفت: قلب دشمنان امت اسلامی و انقلاب از قدرت بسیج در لرزش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» امروز (چهارشنبه، ۳ آذر) در رزمایش اقتدار بسیجیان که به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در سالن ورزشی انقلاب برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهارکرد: بسیج حاصل یک تفکر ناب، تصمیم عمیق و راهبرد عظیم از سوی امام خمینی(ره) بود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌ اینکه بسیج شجره طیبه‌ای بود که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاده شد و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است، افزود: امروز این درخت تنومند و پرثمر به تمام جهان و منطقه سایه افکنده است و مردم از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج امید بخش ملت‌های منطقه و آزادیخواه جهان است، تصریح‌کرد: بسیج همواره در کنار مردم بوده و برای مردم جانفشانی می‌کند و ما این را در طول عمر انقلاب دیده‌ایم.

 

مرحبا به رشادت‌های بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این نیروی مردمی پس از دوران جنگ تحمیلی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی و سایر حوزه‌ها وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با بیان‌اینکه قلب دشمنان امت اسلامی و انقلاب از قدرت بسیج در لرزش است، افزود: ایستادگی مردم‌های منطقه در برابر زورگویان و متجاوزان نشان از تفکر و روحیه بسیجی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پویاتر، سربلندتر و با نشاط‌ تر به راه خود ادامه می‌دهد، تصریح‌کرد: جوانان آینده‌سازان کشور هستند و چه خوب است این آینده را با تفکر بسیجی عجین کرده‌اید و این امید را افزایش می‌دهد و ان‌شاء‌الله از گردنه‌های سخت نیز همانند گذشته با صلابت عبور می‌کنیم.

 

مرحبا با بیان‌اینکه حضرت امام خمینی(ره) تفکر بسیجی را بنا نهاد و بیانیه گام دوم انقلاب را امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به ارمغان آورد و این بیانیه چراغ راه آینده است، گفت: جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش اساسی دارند و فردای کشور با دستان این قشر ساخته می‌شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان،خاطرنشان‌کرد: در جنگ اقتصادی نیز پیروز می‌شویم و از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد.

 

*بسیج مولود انقلاب است

«بهزاد قنبری» نیز در این اجتماع هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: بسیج مولود انقلاب و پاره تن مردم است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح‌کرد: بسیج از مردم و برای مردم است و این نیروی مردمی از ابتدای شکل‌گیری در خدمت کشور و مردم بوده و این مسیر را ادامه می‌دهد.

 

قنبری هفته بسیج را یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی دانست و اظهارکرد: شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک وهمه جانبه آن پیر فرزانه بود.

 

کد خبر 1119857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha