راهبرد اصلی دولت خدمت بی منت به مردم است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: راهبرد اصلی دولت خدمت بی منت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،  مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین، در همایش بسیجیان ورامین که در محل سالن اجتماعات سپاه این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: بسیج تنها یک سازمان و مجموعه نظامی نیست بلکه مکتب و تفکری است که تمام کسانی که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند را شامل می‌شود.
وی گفت: بسیج فرایند عظیم خودباوری و اتکا به داشته‌های داخل را به منصه ظهور رسانده و تهدید دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی را به فرصتی برای حراست از و حفاظت عملی از کشور تبدیل کرد.
وی افزود: نمونه عینی مردم‌سالاری دینی و بزرگترین شبکه مردمی فرهنگی، اجتماعی و نظامی دنیاست که در 42 سال گذشته ضامن بقای جمهوری اسلامی شده است.
درویشی اظهار داشت: امروز مهمترین اصل، استفاده از ظرفیت مردمی در کنار حاکمیت است تا توان موجود مضاعف شده و مشکلات از پیش پای جامعه برداشته شود، راهبرد اصلی این دولت خدمت بی منت به مردم است.
وی تأکید کرد: امروز کشور به مدل اسلامی نیاز دارد و این مهم در سایه خودسازی شخصی و سازمانی محقق می‌شود؛، وقتی همه جامعه اسلامی شد و افراد مسوولیتی که بر عهده دارند، به درستی انجام دهند، قطعا معجزه الهی نیز حاصل خواهد شد.
سرپرست فرمانداری ورامین تأکید کرد: مقدمه ظهور یگانه منجی عالم بشریت، ایجاد تمدن اسلامی است.
وی با اشاره به نقش مردم ورامین در جریانات انقلاب گفت: همانطور که ورامین در قیام 15 خرداد سال 42 مبداء انقلاب نام گرفت، در حوزه معنویت نیز باید با ایجاد محله‌های اسلامی و حضور آحاد مردم در مدیریت جامعه، مبداء دیگری برای آغاز 40 ساله دوم انقلاب شود.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه و جهادگران سلامت شهرستان ورامین تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1119868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha