دولت مشکلات کشور را با تکیه بر حمایت مردم و تدابیر شایسته رفع خواهد کرد

خلیلیان دولت انقلابی، مردمی و فسادستیز با تکیه بر حمایت مردم و تدابیر شایسته، مشکلات را رفع خواهد کرد گفت: حضور مردم برای اداره امور کشور در عرصه‌های مختلف جهت تحقق اهداف نظام اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (چهارشنبه 3 آذر) در اجتماع بزرگ بسیجیان خوزستان، با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه توکل بر خدا،‌ رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و با حضور مردم به پیروزی رسید و تاکنون ادامه یافته است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی صحنه جدیدی در تاریخ کشور ایجاد شد و عزت سیاسی بعد از 2 قرن به کشور بازگشت افزود: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی در همه صحنه‌ها بر رای و نظر مردم تکیه داشته است.

 

وی به حضور مردم و بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: همین حضور پرشور مردمی و نیروهای بسیجی بود که با جانفشانی و ایثارگری در کنار رزمندگان و نیروهای مسلح منجر به موفقیت ما در جنگ تحمیلی شد.

 

خلیلیان حضور مردم برای اداره امور کشور در عرصه‌های مختلف را جهت تحقق اهداف نظام بسیار با اهمیت دانست و ابراز کرد: مقام معظم رهبری همواره بر سپردن امور به مردم تاکید دارند چرا که حضور مردم در عرصه‌های مختلف به موفقیت نظام در حوزه‌های سیاسی، احتماعی، اقتصادی و فرهنگی کمک می‌کند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروزه کشور در محاصره دشمن قرار دارد اما  بازهم می‌توانیم این محاصره را با اقتصاد مقاومتی و حضور مردم در صحنه بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام را محقق سازیم.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دولت انقلابی، مردمی و فسادستیز با تکیه بر حمایت مردم و تدابیر شایسته، مشکلات را رفع خواهد کرد یاد آور شد: قطعا با همراهی مردم می‌توانیم شاهد تحقق اهداف نظام در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

 

کد خبر 1119879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha