کار بسیج خدمت به خلق است که ریشه در تفکر علوی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل گفت: کار بسیج خدمت به خلق است و این ریشه در تفکر علوی دارد و اگر تفکر بسیج در همه بخش های کشور وجود داشته باشد مشکلات قابل حل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ پاسدار حسن فخرلدر دیدار با خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت : کار بسیج خدمت به خلق است و این ریشه در تفکر علوی دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل  افزود: اگر تفکر بسیج در همه بخش های کشور وجود داشته باشد مشکلات قابل حل خواهد بود. نمونه بارز تفکر بسیجی را می توان در سردار شهید سلیمانی مشاهده کرد که صادقانه در راه خدمت به مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی قدم گذاشت.

 

وی با اشاره به موج اسلام خواهی در دنیا گفت : انقلاب اسلامی ایران که توسط یک مرجع دینی اتفاق افتاد اسلام و تشیع را زنده کرد و تاکنون در هیچ دوره ای شیعه به این اندازه تبلور نداشته و لذا هدف دشمن از دشمنی با مردم ایران دین و اسلام است.

 

 مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل هم در این دیدار که با حال و هوای امام رضایی همراه بود، با تبریک هفته بسیج به کلام نورانی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت : حقیقتا بسیج شجره طیبه ای است که سایه سار خدمت آن در همه ارکان کشور و در بخش های مختلف مشاهده می شودو لذا همه روزها روز بسیج است.

 

عباس آذرباد گفت: از زمان تاسیس بسیج تاکنون در روزهای خوشی و ناخوشی این بسیج بوده است که در کنار مردم خدمت می کرده و به ویژه در دوران کرونا که خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه نموده است.


مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: فعالیت های خادمیاران در سطح کشور هم راستا با ماموریت های بسیج است و لذا باید از ظرفیت متقابل هم استفاده کنیم.


در این دیدار که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونین و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج هم حضور داشتند ، یکی از خادمیاران با قرائت صلوات خاصه و بیان ذکر مناقب حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مراسم حال و هوای ویژه ای بخشید.

 

در پایان این دیدار یک جلد کلام اله مجید متبرک از آستان قدس رضوی به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اهدا شد و نمک متبرک آستان قدس رضوی هم به حاضرین تقدیم شد.

کد خبر 1119902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha