نشست رابطان ستاد فهما استان البرز با رویکرد تبیینی و هم افزایی برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ثبت فعالیت کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد گفت: نشست رابطان ستاد فهما استان البرز با رویکرد تبیینی و هم افزایی برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی ویژه برنامه های فهما ۱۴۰۰ به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: فهما سال ۱۴۰۰ با هدف پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت کانون های مساجد برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: به منظور ارتقاء و بهبود وضعیت کیفی و کمّی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز نیز روز پنجشنبه ۴ آذر نشست هم افزایی رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در سالن جلسات برپا می گردد. 

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی به منظور ارتقاء فعالیت های کانون های مساجد بیان کرد: هم افزایی و هم اندیشی در جهت رشد و پیشرفت روند فعالیت کانون های مساجد اهمیت بسزایی دارد از این رو ساز و کار نشست های ماهانه و هفتگی با حضور رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد برپا می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: طی این نشست از برترین رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد تقدیر و تجلیل می شود همچنین تبیین دستاوردهای کانون های مساجد با محوریت فهما نیز بررسی می شود.

 

 

کد خبر 1119942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha