اخلاص و خدمت در راه خدا  از ویژگی‌های بارز بسیج است

سردار شاهوارپور اخلاص و خدمت در راه خدا را یکی از ویژگی‌های بارز بسیج دانست و گفت: ایثار و فداکاری و عمل به تکلیف، استقامت و شهادت طلبی و جهاد در راه خدا جلوه‌ای از برجستگی‌های بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (چهارشنبه ۳ آذر) در اجتماع بزرگ بسیجیان خوزستان، با بیان اینکه این تجمع با حضور بیش از ۲۶ هزار بسیجی در ۲۸ شهر استان برگزار شده اظهار کرد: بعد از چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی امروز باز هم بسیج با همان صلابت و اقتدار با همان پایمردی برای دفاع از ارزش‌های میهن اسلامی همچنان پای کار است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با تقدیر از تمامی فرماندهان سپاه، ارتش، انتظامی، ارتش، بسیج اقشار، ورزشکاران، طلاب و مسئولان استانی افزود: امام (ره) فرمودند «بسیج لشکر مخلص خداست» و مقام معظم رهبری هم فرمودند «در دوران جنگ بسیج درخشید».

 

وی اخلاص و خدمت در راه خدا را یکی از ویژگی‌های بارز بسیج دانست و اضافه کرد: ایثار و فداکاری و عمل به تکلیف، استقامت و شهادت طلبی و جهاد در راه خدا جلوه‌ای از برجستگی‌های بسیج است.

 

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه یکی از مأموریت‌های بسیج در استان خوزستان جذب، سازماندهی و آموزش در رده‌های مختلف است تصریح کرد: تجهیز و توسعه زیرساخت‌های لازم، فعالیت‌های فرهنگی و تلاش برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت و منش شهدا، تشکیل و راه‌اندازی گردان‌های سایبری، تشکیل و سازماندهی گروه‌های جهادی برای رسیدگی به مناطق محروم، ساخت منازل مسکونی و مدارس، آب‌رسانی، اعزام گروه‌های پزشکی و ... از جمله اقدامات بسیج است.

 

وی ساخت خانه عالم، احداث ۳۱ مدرسه با ۱۱۵ کلاس و ۱۶۱ منزل برای محرومان و تعمیر ۲۰۰ منزل، اجرای ۱۷۳کیلومتر آب‌رسانی روستایی، کاشت هشت هزار هکتار نهال و ۱۴ هزار و حفاظت از بیش از ۲ میلیون هکتار جنگل را از دیگر اقدامات بسیج عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه امسال ۳۲۷ هزار و ۵۴۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه توزیع شده است عنوان کرد: در زمینه طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا از بیمارستان تا کف جامعه حتی با راه‌اندازی ‌مراکز واکسیناسیون به مردم خدمات‌رسانی کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج برای استحکام‌بخشی به نظام جمهوری اسلامی این مسیر نورانی را ادامه می‌دهد و مقابل مستکبران به ویژه آمریکا می‌ایستد ابراز کرد: امروز مردم یمن، فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان در بدترین فشارهای آمریکای جنایتکار قرار دارند.

 

سردار شاهوارپور با بیان اینکه بسیج امروز در جهان اسلام محکم و استوار ایستاده و خاستگاه اصلی آن جمهوری اسلامی ایران است یاد آور شد: به کوری چشم دشمنان راه شهیدان والامقام را  ادامه می‌دهیم.

 

کد خبر 1119944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha