برگزاری اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بهشهر

جناسمی گفت: اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بهشهر با موضوع نقش دانشگاه و دانشگاهیان در رفع معضلات و مشکلات جامعه با حضور امام جمعه بهشهر و دهستان میانکاله، فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

«حسین جناسمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بسیجی بودن و بسیجی ماندن مهم است و همه ما باید این روحیه بسیجی و جهادی را در خود تقویت کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: تلاش برای حفظ ارزش ها، مخلص بودن و ولایتمداری از خصیصه های مهم یک بسیجی است که موجب ماندگاری و استقامت و پایداری او شده است و این امیدآفرینی و عمل به هنگام بسیج موجب افزایش امنیت در جامعه شده است.

وی خاطر نشان کرد: اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بهشهر در راستای تدابير مقام معظم رهبری و تعالی اهداف و برنامه‌هاي بسيج برگزار شد تا ضمن روشنگری در بین آحاد جامعه در راستای تعالي مباني اعتقادي و ارزشي به عنوان مهمتریت اولویت در بسیج اقدام شود.

 

جناسمی گفت: اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بهشهر با موضوع نقش دانشگاه و دانشگاهیان در رفع معضلات و مشکلات جامعه با حضور امام جمعه بهشهر و دهستان میانکاله، فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد که در واقع می تواند مطالبه گری به حق نخبگان از مسئولین نظام باشد و مسئولان هم می توانند از این ظرفیت بسیج در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود استفاده کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: بسیج دارای طرفیت های مختلفیدر بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی و ... برخوردار است و چون پشتوانه مردمی دارد می تواند فرصتی برای انجام کارهای مهم و اثرگذار برای مردم و با مردم باشد.

وی یادآور شد: باید داشته ها و ظرفیت های بسیج در بخش های مختلف دیده شود و از توان بالای بسیجیان در بخش های مختلف استفاده شود و ضمن مطالبه گری بسیجیان در بخش های مختلف، ادارات و نهادها هم از این توان مهم مردمی برای پیشبرد امور استفاده کنند.

کد خبر 1119948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha