اجرای ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در اندیمشک

آئین اجرای ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در اندیمشک همزمان با هفته بسیج و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین اجرای ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در شهرستان اندیمشک امروز (چهارشنبه ۳ آذر) با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی دیگر از مسئولان در مسجد حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) کوی شهدا برگزار شد.

 

«احسان کریم‌پور» در این آئین، از برگزاری ۲ مرحله رزمایش مواسات به مناسبت هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته ۱۵۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد و امروز هم در راستای رسیدگی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، توزیع ۴۵۰ بسته نوشت‌افزار به همراه کیف صورت گرفت که تمامی این نوشت‌افزار از برندهای شاخص ایرانی و برخی نیز مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی بودند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه این مرحله از رزمایش مواسات توسط نهاد امامت جمعه، فرمانداری و سپاه پاسداران در سطح شهرستان اجرا شد افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه، تلاش برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در سال گذشته مبنی بر اجرا و تداوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به شمار می‌رود که خوشبختانه تاکنون در شهرستان اندیمشک، این امر به خوبی انجام شده است.

 

کد خبر 1119979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha