دریافت ۶۱ مقاله علمی در همایش ملی علامه مصباح یزدی

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با اشاره به دریافت ۶۱ مقاله گفت: از این تعداد ۴۴ مقاله پذیرفته شد و ۲ کتاب با عنوان دین شناسی علامه و شخصیت و آراء ایشان تهیه و ۱۹ مصاحبه علمی از اندیشمندان داخلی و خارجی تهیه و ۲۴ کرسی علمی و ترویجی نیز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: در آستانه سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی و به مناسبت روز جهانی فلسفه، همایش ملی “علامه مصباح یزدی(ره) فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی” توسط گروه فلسفه پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی برگزار شد.

 

دبیر علمی همایش ملی علامه مصباح یزدی فیلسوف علوم اجتماعی اسلامی افزود: ۶ جلسه تخصصی و سه پیش همایش با موضوعات و رویکردهای تخصصی همایش برگزار شده است تا آمادگی لازم برای برگزاری همایش امروز فراهم شود.

 

وی با اشاره به دریافت ۶۱ مقاله گفت: از این تعداد ۴۴ مقاله پذیرفته شد و ۲ کتاب با عنوان دین شناسی علامه و شخصیت و آراء ایشان تهیه و ۱۹ مصاحبه علمی از اندیشمندان داخلی و خارجی تهیه و ۲۴ کرسی علمی و ترویجی نیز برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با اشاره به برگزاری میزگرد علوم اجتماعی و اسلامی از منظر علامه مصباح یزدی در پایان همایش خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک مجموعه ۶-۵ جلدی منتشر شود و اهل قلم بتوانند از دانش و علم موجود در این زمینه بهره مند شوند.

کد خبر 1120010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha