مدافعان سلامت ماسال تجلیل شدند

به مناسبت هفته بسیج، مدافعان سلامت و مجریان طرح غربالگری شهید سلیمانی شهرستان ماسال تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، به مناسبت هفته بسیج مستضعفین از مدافعان سلامت و مجریان طرح غربالگری شهید سلیمانی شهرستان توسط فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه ماسال تجلیل به عمل آمد.


«وحید پورحضرت» در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: مدافعان سلامت در اپیدمی کرونا، فداکاری و بدون هیچ منیّتی خدمت کردند.


فرماندار ماسال افزود: کادر درمان جایگاه ارزشمندی دارند، چراکه تنها با کمک های آن ها می توان بخشی از دغدغه های کرونایی جامعه را رفع کرد.

 


وی با بیان اینکه فداکاری کادر درمان در زمان کرونا در اذهان عمومی ماندگار شد  گفت: این افراد در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشتند، با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.


«کامیار مهدی‌پور» در ادامه تصریح کرد: قدردان از خودگذشتگی‌های کسانی هستیم که در شرایط سخت مواجه با ویروس مهلک کرونا در راستای حفظ سلامت، امنیت و جان مردم با خودگذشتگی و ایثار با خدای خود عهد و پیمان بستند و با غیرت و انگیزه، شجاعانه در این راه جنگیدند تا امنیت و سلامت مردم در برابر این بیماری تضمین شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به دوران دفاع مقدس و تلاش جهادگونه مجموعه درمان، بسیجیان و همه مدافعان سلامت خاطرنشان کرد: این دو قشر در آن دوران سخت و دشوار با  نقش آفرینی خود و امروز با تفکر بسیجی و انقلابی به واسطه اپیدمی کرونا دوشادوش هم در کارزار با این بیماری بی وقفه در نبرد هستند و درمقابل این ویروس، جهاد بی نظیری را به نمایش گذاشته‌اند.

کد خبر 1120027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha