هر تهدیدی از سوی دشمنان بدون پاسخ نمی ماند

سردار رفیعی آتانی گفت: امروز کشور در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد، امروز هر تهدیدی از سوی دشمنان از هر نقطه ای و در جغرافیای مقاومت بدون پاسخ برادران شما نمی ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» در همایش بزرگ پیاده روی خانواده گرامیداشت هفته بسیج که امروز (پنجشنبه 4 آذر) در جوار یادمان شهدای گمنام قزوین برگزار شد، بیان کرد: برنامه امروز یکی از 600 عنوان برنامه ای بود که سپاه صاحب الامر (عج) به نمایندگی از مردم و مسئولان استان برگزار کرده است و ما توفیق داشتیم چنین تجمعی را در حسینیه تیپ 82 قزوین با حضور گروه های جهادی داشته باشیم و استان قزوین یک هزار و 83 گروه جهادی برای خدمت به مردم دارد.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: روز گذشته هم در سراسر استان قزوین رزمایش اقتدار بسیج برگزار شد که بیش از 12 هزار نفر در قزوین این رزمایش اقتدار را به نمایندگی از ملت بزرگ قزوین انجام دادند و برنامه های متنوع دیگری هم داریم که شاخص ترین آن در ششمین روز هفته بسیج صورت می گیرد و افتتاح برخی پروژ ه های بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت سپاه را خواهیم داشت.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز کشور در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد، امروز هر تهدیدی از سوی دشمنان از هر نقطه ای و در جغرافیای مقاومت بدون پاسخ برادران شما نمی ماند، اگر خطایی از آنها سر بزند خطا کننده را پشیمان و چشمان طمع کار دشمنان به مرزها، آبرو و عزت ایران اسلامی را از حدقه بیرون می کشیم.

 

سردار رفیعی آتانی خاطر نشان کرد:  با باور به هم و مسئولان می توانیم اقتدار بین المللی و اقتدار دفاعی را با خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات آنها شاهد باشیم و برای این امر باید به همه ایمان و اعتماد داشته باشیم.

کد خبر 1120057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha