مراقب  افراد واکسن نزده جامعه باشیم

شیری گفت: عمده دلیلی که برخی افراد واکسن نمی‌زنند ترس از واکسن و عوارض واکسن آن است و باید مراقب بود این افراد، جامعه مردد را به سمت واکسن نزدن سوق ندهند.

«منصور شیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهار داشت: عمده دلیل اینکه برخی افراد واکسن نمی زنند ترس از واکسن و عوارض واکسن است و باید بر این ترس غلبه کرد.

 

مدیر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به راه افتادن کمپینی برای ترغیب افراد به تزریق واکسن کرونا، گفت: عمده دلیلی که برخی افراد واکسن نمی‌زنند ترس از واکسن و عوارض واکسن آن است، همچنین تمایل به پیشگیری و درمان از طریق طب سنتی و تناقض اطلاعاتی دریافتی از دیگر دلایل عدم تزریق واکسن است.

 

وی از رسانه‌ها خواست منابعی را برای انتقال پیام به مخاطبان خود انتخاب کنند که مطمئن باشند و افزود: افرادی که با واکسن مقابله می‌کنند اطلاعات علمی ندارند، بنابراین به نظر نمی رسد ارائه اطلاعات علمی آنها را قانع ‌کند.

 

شیری ضمن بیان اینکه این افراد درصدد هستند افراد دیگر را نیز به عدم تزریق واکسن ترغیب کنند تاکید کرد:  بنابراین مطرح کردن آنها نوعی افتادن به دام آنها است، تعداد این افراد زیاد نیست اما باید مراقب بود این افراد، جامعه مردد را به سمت واکسن نزدن سوق ندهند.

کد خبر 1120063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha