همه پرداخت های حقوق خزانه داری بر اساس کد پرسنلی و کد ملی است

برزوزاده با بیان اینکه خزانه داری از ابتدای خرداد بر اساس قوانین ابلاغ شده، همه پرداخت‌ها را بر اساس کد پرسنلی و کد ملی واریز می کند، گفت: همه پرداخت‌هایی که به خزانه داری ارسال می‌شود مشخص است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، محسن برزو زاده، مدیرکل خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی شب گذشته (چهارشنبه 3 آذر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: خزانه داری از ابتدای خرداد بر اساس قوانین ابلاغ شده، همه پرداخت‌ها را بر اساس کد پرسنلی که از سازمان امور استخدامی اخذ می‌شود و کد ملی در سامانه درخواست وجه الکترونیکی و سیستم‌های پایای بانک مرکزی به طور مستقیم حقوق را به حساب ذینفعان واریز می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه همه پرداخت‌هایی که به خزانه داری ارسال می‌شود مشخص است و به دستگاه‌های ذیل تبصره ۱۹ و تبصره ۲۰ پرداخت‌ها را انجام می‌دهیم، ادامه داد: سامانه درخواست وجه الکترونیکی همه مبالغ را رصد می‌کند.

 

برزو زاده با بیان اینکه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی و نهاد‌های غیردولتی که از بودجه استفاده می‌کنند به وسیله خزانه داری کل رصد می‌شوند و پرداخت‌های آن‌ها به صورت مستقیم انجام می‌شود، تصریح کرد: اما شرکت‌های دولتی بند ز تبصره ۱۹ مشمول این موضوع نیستند.

 

مدیرکل خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه از خرداد گذشته خزانه داری کل؛ داده‌های مربوط به پرداختی‌های غیرمستمر، مزایای غیرمستمر، خدمات رفاهی، پاداش پایان خدمت، اضافه کاری، حق التحریر و حق التدریس را از سازمان امور اداری و استخدامی دریافت و از طریق سیستم پایای بانک مرکزی به حساب ذینفعان واریز می‌کند، گفت: البته شرکت‌های دولتی، بیمه‌ها و بانک‌ها مشمول این قانون نیستند و خزانه داری به صورت گلوبال به آن‌ها پرداخت می‌کند.

کد خبر 1120075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha