مسابقات قرآنی مدهامتان به تقویت فعالیت‌های قرآنی در مساجد کمک می کند

حجت الاسلام امیری بابیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از ویژه برنامه های خوب در جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد و رشته های قرآنی است گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان به تقویت فعالیت‌های قرآنی در مساجد کمک می کند.

حجت الاسلام «حسن امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات قرآنی مدهامتان به تقویت فعالیت‌های قرآنی در مساجد کمک می کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری است که در جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد و رشته های قرآنی موفق عمل کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان باعث رونق بخشیدن و تقویت فعالیت های قرآنی در مساجد می شود، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و همه کودکان و نوجوانان فعال قرآنی مساجد را به شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت کرد.

 

حجت الاسلام امیری تصریح کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان، زمینه ساز جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد و باعث رونق بخشیدن به مساجد و تقویت فعالیت های قرآنی شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حدیث نورانی از پیامبر اکرم (ص) روایت شده است که «انما نصبت المساجد للقرآن» همانا مساجد برای قرآن قرار داده شده است.

 

گفتنی است: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در ۲ بخش ویژه و رقابتی و در ۱۰ رشته مختلف ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان با بارگذاری آثار در سامانه بچه های مسجد که از ۷ آبان آغاز شده و تا ۳۰ آذر سال جاری ادامه دارد حضور خود را در این دوره از مسابقات اعلام کنند.

 

نفرات برتر مرحله استانی ۹ الی ۱۵ دی معرفی و نفرات برگزیده به مرحله کشوری که اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزار می شود، راه پیدا می کنند.

 

کد خبر 1120077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha