عمده مشکلات مردم با از بین رفتن اشرافی‌گری حل می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه ما با محرومیت می‌سازیم اما با تبعیض، فساد، اشرافی‌گری نمی‌سازیم و این ننگ را نخواهیم پذیرفت گفت: با از بین رفتن اشرافی‌گری، عمده مشکلات مردم حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (پنجشنبه ۴ آذر) در آئین گرامیداشت حماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر، با بیان اينکه تمام زندگی شهدای عزیز ما مجاهدانه بوده است اظهار کرد: شهدای ما ادامه دهنده مسیر کربلای معلی و عاشورا و همچنین مجاهدانی خستگی‌ناپذیر هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان به ویژگی‌های شهدای گرانقدر اشاره کرد و افزود: تلاش حداکثری و مجاهدانه، مقاومت در برابر موانع، فسادستیزی و ولایتمداری، از جمله شاخصه‌های شهدای ما به شمار می‌روند.

 

وی به بیان برخی خاطرات از رشادت‌های شهدای والامقام کشورمان پرداخت و اذعان کرد: انقلاب ما بسترساز و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تصریح کرد: استقامت مردم باید در دولت کنونی نسبت به دولت‌های گذشته، بیشتر و پررنگ‌تر باشد چرا که همچنان برخی زالوها و مفسدان به دنبال مکیدن خون مردم هستند.

 

وی ضمن اشاره به موضوع ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد: همانطور که در روایات آمده است، بیشترین سربازان حضرت مهدی (عج) از کشورهای ایران و یمن هستند و در این راستا باید خود را برای این حکومت جهانی مهیا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه ما با محرومیت می‌سازیم اما با تبعیض، فساد، اشرافی‌گری نمی‌سازیم و این ننگ را نخواهیم پذیرفت خاطر نشان کرد: با از بین رفتن اشرافی‌گری، عمده مشکلات مردم حل خواهد شد.

 

کد خبر 1120107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha