بسیج زاده اندیشه و بینش قرآنی است

نداف گفت: بسیج از شکوفه‌های قرآنی است زیرا زاده اندیشه و بینش قرآنی است و انقلاب و ایران وامدار بسیج است و بسیج، زاده و پاره تن مردم است که در صحنه هایی مانند مبارزه با بیماری کرونا میدان داری گسترده و موفقی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا نداف»، امروز (پنج شنبه 4 آذر) در محفل قرآنی که در مسجد «آقابابا خان» شیراز برگزار شد، گفت: راه ‌اندازی بسیج یک سال پیش از جنگ نشان از آینده ‌نگری امام راحل بود.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نگرش امام راحل به بسیج تنها به زمینه نظامی و جنگ نبود بلکه ایشان معتقد بودند که بسیج باید در تمام زمینه ‌های اجتماعی و فرهنگی پویا و کنش ‌گر باشد.

وی اضافه کرد: بسیج از شکوفه‌های قرآنی است زیرا زاده اندیشه و بینش قرآنی است و انقلاب و ایران وامدار بسیج است، بسیج زاده و پاره تن مردم است که نه تنها در جنگ که در صحنه هایی مانند مبارزه با بیماری کرونا میدان داری گسترده و موفقی داشته است.

نداف تصریح کرد: تمام مسئولان و مردم باید از بسیج پشتیبانی کنند زیرا این پشتیبانی پایگاه مردمی جمهوری اسلامی را توانمندتر خواهد کرد و زمینه پیشرفت و بالندگی کشور را در تمامی زمینه ها را در پی خواهد داشت.

خاطر نشان می شود در پنجمن روز هفته بسیج، مسجد «آقابابا خان» شیراز پذیرای مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرمانده پایگاه بسیج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و محفل قرآنی بود.

کد خبر 1120119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha