اثر نمایشی «سرزمین ممنوعه» به روی صحنه رفت

همزمان با دومین روز از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی، تئاتر «سرزمین ممنوعه» به کارگردانی «مرتضی رستمی» در تماشاخانه شمس بجنورد اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی با رقابت هفت اثر نمایشی از شهرستان های بجنورد، شیروان و گرمه از روز گذشته چهارشنبه سوم آذرماه آغاز شده و گروه های نمایشی تا پنجم آذرماه جاری با هم رقابت می کنند.

 

بر این اساس؛ بجنورد و شیروان میزبان شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی است و تماشاخانه «شمس» بجنورد و «محراب» شیروان و مجتمع فرهنگی و هنری «غدیر» این شهر آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره را میزبانی می کنند.

 

بر اساس این خبر، امروز و همزمان با دومین روز از برگزاری این جشنواره تئاتر «سرزمین ممنوعه» به کارگردانی «مرتضی رستمی» از بجنورد ساعت 10 و 30 دقیقه در تماشاخانه شمس به روی صحنه رفت.

 

اجرای اثر نمایشی «قبل از طلوع آفتاب» به کارگردانی «مصطفی شکاریان» از گرمه ساعت 16 در تماشاخانه شمس و  «اتاق 1216» به کارگردانی «امیرحسین جان نثار» ساعت 19 و 30 دقیقه در سالن غدیر شیروان دیگر اجراهای امروز پنج شنبه به شمار می رود.

 

لازم به یادآوری است، در اولین روز برگزاری این جشنواره هم آثار نمایشی «قویتر» به کارگردانی «علی سعادتی» از بجنورد، «بیوه سیاه، بیوه سفید» به کارگردانی «آرام نیستانی» از بجنورد، «مهمانی جعبه ها» به کارگردانی «دانیال قاسمیان» و «جابر موسوی» از شیروان و «به نام من دیوانه» به کارگردانی «زکریا شیرمحمدزاده» از شیروان اجرا شد.

 

«حسن عابدی»، «عباس کریمی» و «علیرضا صمدی شادلو» داوران بخش نهایی آثار شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی هستند و جلسه نقد و بررسی آثار نیز روز جمعه پنجم آذرماه، ساعت 10 و 30 دقیقه در تماشاخانه شمس برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ آیین اختتامیه این جشنواره، جمعه پنجم آذرماه ساعت 18 برگزار می شود و آثار منتخب برای معرفی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر مشخص خواهد شد.

 

 

کد خبر 1120124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha