ضرورت استفاده هدفمند از منابع موجود شهرداری جهرم در راستای آبادانی شهر

اسدی گفت: باید از منابع موجود شهرداری جهرم به صورت هدفمند استفاده کرده تا شهر را آباد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «عبدالرحیم اسدی»، امروز (پنج شنبه ۴ آذر) در نشست رفع مشکلات پیمانکاران شهرداری جهرم، گفت: ما در‌مجموعه شهرداری باید با کارایی و عمل خود اعتماد شهروندان را جلب کرده و پیمانکاران نیز باید به بهترین نحو امور مربوط به خود را انجام دهند.

 

شهردار جهرم با اشاره به اینکه اگر قولی می‌دهیم، برای به سرانجام رساندن آن تمام تلاش خود را به کار می‌بریم و آن را محقق می‌سازیم، افزود: شهرداری ها عموما با مشکلات مالی دست به گریبان هستند ولی ما از منابع موجود به صورت هدفمند استفاده می‌کنیم تا شهرمان را آباد کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولیتی قبول کردیم، بی هیچ منتی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، عنوان کرد: با کمک شورای اسلامی شهر معضلات و مشکلات شهروندان را مرتفع می کنیم.

 

«امین شاکری» نیز در این جلسه گفت: حمایت از پیمانکاران بومی وظیفه شورای اسلامی و شهرداری می‌باشد به همین منظور در تلاش هستیم تا چالش‌های اداری برای پیمانکاران رفع شود.

 

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر جهرم افزود: در صدد آنیم که قراردادهایی با پیمانکاران جدید برای ایجاد رقابت سالم و‌ پویایی بین پیمانکاران، انعقاد کنیم.

 

وی در پایان اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم شهردار جهرم با تعهد و تخصصی که دارد، نگرانی‌های پیمانکاران را درک می کند.

کد خبر 1120136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha