صدور ۲۴۲ مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد استان زنجان

به گفته، یارمحمدی در استان زنجان ۳۸۱ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کند که از این تعداد برای ۲۴۲ باب مجوز الکترونیکی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در نشست هم اندیشی معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با کارکنان فهمای زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت کانون های مساجد استان در سامانه فهما گفت: در شهرستان خدابنده 90 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کنند که 70 درصد آن روستایی است و از این تعداد 62 باب مجوز الکترونیکی دریافت کردند.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه تعداد کانون های مساجد شهرستان زنجان 170 باب است که از این تعداد 118 باب مجوز الکترونیکی دریافت کردند.

 

وی تعداد کانون های مساجد شهرستان ماهنشان را 24 باب کانون فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: همه این کانون ها روستایی است و پنج باب از این کانون ها دارای مجوز الکترونیکی است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان ابهر 29 باب کانون با 18 مجوز الکترونیکی، سلطانیه 10 باب کانون فرهنگی و هنری با 6 مجوز الکترونیکی و ایجرود هفت باب کانون با چهار مجوز الکترونیکی فعالیت می کند.

 

یارمحمدی با بیان اینکه در شهرستان طارم 31 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کند ، گفت: از این تعداد  29 باب روستایی و سه باب شهری است و 29 مجوز الکترونیکی برای این کانون ها صادر شده است.

 

به گفته این مسئول، در شهرستان خرمدره نیز 24 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کنند و برای 17 باب از این تعداد مجوز صادر شده است.

کد خبر 1120147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha