فرصت انس با آموزه های دینی برای زندانیان در زندان های فارس فراهم شود

ابراهیمی گفت: انس زندانیان با آموزه های دینی تاثیرات مثبتی در کیفیت زندگی و روحیه آنها دارد و امکانات و تجهیزات لازم برای حضور زندانیان در برنامه های دینی و مذهبی در زندان های فارس فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (پنج شنبه 4 آذر) در بازدید از زندان داراب گفت: حضور زندانیان در برنامه های قرآنی، فرهنگی و آموزشی موجب انس گرفتن با آموزه های دینی می شود.

مدیرکل زندان های فارس افزود: انس زندانیان با آموزه های دینی تاثیرات مثبتی در کیفیت زندگی و روحیه زندانیان در داخل و خارج از زندان خواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: زندانیان با کمک آموخته های خود در رفتارشان تغییراتی خواهند داد تا دیگر بازگشت مجدد به زندان نداشته باشد و باید امکانات و تجهیزات لازم برای حضور زندانیان در برنامه های دینی و مذهبی در زندان های استان فراهم شود.

ابراهیمی تاکید کرد: افزایش آگاهی نسبت به آموزه های دینی و اصلاح و تغییر در رفتار و کسب مهارت و حرفه آموزی برای اشتغال زندانیان باید در زندان های فارس در اولویت قرار داده شود.

خاطر نشان می شود مدیرکل زندان های فارس با هدف نظارت بر حسن اجرای اقدامات تامینی و تربیتی زندان ها از زندان داراب بازدید کرد.

کد خبر 1120191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha