بسیج باید با تولید فکر و اندیشه در حوزه های مختلف جهادی حرکت کند

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی بر ضرورت خلق الگوهای جدید و ارائه آن به جامعه تاکید کرد و گفت: جامعه نباید از فضای فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرید چرا که دوری از این فرهنگ ما را بازنده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه‌های اسوه استان زنجان با بیان اینکه حضور بسیجیان در صحنه، شور و هیجان، قدرت و معنویت عزت و سربلندی نظام را به رخ دنیا و معاندین کشید، اظهار کرد: اسوه به معنای معرفی الگو و معرفی برترین‌ها به جامعه است که خداوند متعال در آیه ۲۱ سوره احزاب پیامبر گرامی اسلام را به عنوان اسوه معرفی می‌کند.

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه خداوند متعال به واسطه الگو بودن پیامبر گرامی اسلام اعمال مردم را می‌سنجد چرا که اگر در جامعه الگو ارائه نشود، همگان سردرگم می‌شوند، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام در حوزه‌های تربیتی، خانوادگی، مسائل اجتماعی و سیاسی الگوی جامعه است که باید از آن بهره‌برداری کرد.

 

این مسئول ادامه داد: شهدا الگوی جامعه هستند تا ما مسیر را گم نکرده و نقشه و الگویی برای سبک زندگی خود داشته باشیم. بسیج باید در حرکت اجتماع تاثیرگذاشته و مسیر نادرست را اصلاح کند که تاکنون برنامه‌های بیشماری در این زمینه اجرایی شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برضرورت خلق الگوهای جدید و ارائه آن به جامعه تاکید کرد و گفت: جامعه نباید از  فضای فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیرید چرا که دوری از این فرهنگ ما را بازنده می‌کند.

 

حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: بسیج باید با استفاده از بستر موجود که در جامعه نقش آفرین است با تولید فکر و اندیشه، در حوزه‌های اخلاق، سیاستگزاری و دانشگاه نقش آفرین، میدان دار و جهادی حرکت کند.

 

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری توجه به رویش‌های بسیج است، افزود: حرکت بسیج هیچگاه ایستایی نبوده و  می‌تواند با زمان و مکان خود تطبیق داده و شهدای الگویی همچون شهید حججی و علی لندی را به جامعه معرفی کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج میدان دار میدان‌های سخت است، افزود: امروز مبارزه در میدان نرم است و دشمن از صنایع دستی و عروسک‌های وارداتی برای هجمه علیه نظام اسلامی استفاده می‌کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عشق، ایثار، از خودگذشتگی، بقای دین و  مکتب تشیع خروجی بسیج است و این قشر ایثارگر در صحنه‌های مختلف می‌درخشد.

 

حجت‌الاسلام بیگدلی برضرورت ورود جدی بسیج به مسئله خانواده، فرزندآوری و استحکام خانواده تاکید کرد و گفت: باید حرکت‌های وسیعی در این زمینه انجام شود اگرچه کارهای خوبی نیز انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن خانواده‌ها را به حاشیه می‌کشد تا به اهداف خود برسند، افزود: فعالیت‌های شبانه روزی برای تحکیم بنیان خانواده ضروری است.

 

این مسئول با اشاره به کسب موفقیت‌های بسیار از سوی نیروی مقاومت در جبهه‌های مختلف، افزود: امیدواریم مردم یمن نیز به زودی از مشکلات به وجود آمده خلاص شوند.

کد خبر 1120254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha