یادواره شهید رحیم غلامزاده اهوازی در شوش برگزار شد

مراسم یادواره شهید رحیم غلامزاده اهوازی با حضور مسئولان، مردم و خانواده شهدا در آرامگاه دعبل خراعی شوش دانیال(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شوش، «حجت الاسلام مهدی علیزاده» شب گذشته در یادواره شهید غلامزداه اهوازی اظهار کرد: مادر شهید اهوازی مادر همه ما است.

 

امام جمعه شهرستان شوش افزاد: پس از گذشت سال‌ها از شهادت شهید اهوازی متاسفانه همچنان مادر این شهید در شرایط سختی زندگی می کند، کدام یک از شما حاضر است مادرش در چنین شرایطی باشد.

 

وی اضافه کرد: کجایند کسانی که ادعا دارند خانواده شهدا تمام امتیازات را برده اند اما برادر شهید اهوازی در همین شهر شوش همچنان بیکار است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به وضعیت نامناسب منزل مادر شهید اهوازی تصریح کرد: به خاطر بی تدبیری‌ها و بی توجهی‌ها درب منزل شهید اهوازی در هنگام بارندگی پر از آب می‌شود که شرمنده این مادر شهید هستیم.

 

شهید رحیم غلامزاده اهوازی، متولد هفتم فروردین ماه ۱۳۴۶، در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۶۷ یعنی ۲ ماه قبل از اتمام جنگ در جزیره مجنون به شهادت رسید.

 

پیکر مطهر این شهید سال ۹۳ با عنوان گمنام در شهر بیرم لارستان دفن شده بود که چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ و پس از بررسی و نتایج قطعی آزمایش های DNA مشخص شد که این پیکر مربوط به شهید رحیم غلامزاده اهوازی فرزند کاظم اهل شهرستان شوش استان خوزستان است.

 

مردم بیرم شهرستان لارستان استان فارس بعدازظهر دوشنبه ۲۴ آبان، میزبان خانواده و مادر گرانقدر شهید والامقام رحیم غلامزاده اهوازی بودند، شهیدی که بقایای تفحص شده پیکر مطهر او، سال ۹۳ به عنوان شهید گمنام در خاک دیارشان آرام گرفت و میعادگاهی برای مردمان این دیار شد. خانواده و مادر شهید رضایت دادند که همچنان پیکر مطهر این کبوتر خونین بال میهمان مردم مومن، ولایتمدار و شهیدپرور و خونگرم منطقه بیرم و استان فارس بماند.

 

کد خبر 1120272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha