استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی شد

غلامعلی حیدری امروز پنجشنبه ۴ آذر در آیینی با حضور وزیر کشور به عنوان استاندار جدید چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز «پنجشنبه ۴ آذر» در این آیین که در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی واقع در رحمتیه شهرکرد برگزار شد، با قدردانی از خدمات استاندار سابق اظهار داشت: امید است خدمات و فعالیت ‌هایی که انجام شده باقیات صالحات باشد.

 

استاندار جدید چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌ها و چالش‌هایی است، افزود: هنر مدیران این است که این ظرفیت‌ ها را به خوبی شناسایی و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند که این فضا با روی کارآمدن دولت مردمی با انتخاب مردم فراهم شده است.

 

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای پیشینه غنی و پرافتخاری است، تصریح کرد: نمونه آن وجود فضلا، ادبا، سرداران دفاع مقدس، بسیجیان گمنام، شهیدان گلگون کفن، مردم توانمند و باهوش و شجاع در طول تاریخ تاکنون است.

 

استاندار جدید چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم استان به کشور، نظام و ولایت وفادارند و بارها وفاداری خود را نشان داده‌اند.

 

حیدری با بیان اینکه دشمن ناجوانمردانه تحریم را ابزار انتقام از مردم کرده است، افزود: با ظرفیت مردمی و سایر ظرفیت های از جمله نخبگان و جوانان پرشور به عنوان موتور محرکه و با انسجام و برادری مشکلات را از میان برمی داریم.

 

خاطرنشان می شود: غلامعلی حیدری یکشنبه شب ۳۰ آبان از سوی هیئت دولت به عنوان استاندار جدید چهارمحال و بختیاری تعیین شد.

 

کد خبر 1120275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha