اعضای فعال کانون امام مهدی(عج) به اردوی سرعین رفتند

معاشرتی گفت: اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) و پایگاه مقاومت بسیج شهید نوروزی آستارا به اردوی یک‌روزه در شهرستان سرعین رفتند.

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: به مناسبت هفته بسیج، اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) و پایگاه مقاومت بسیج شهید نوروزی به اردوی یک‌روزه در شهرستان سرعین رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه این اردوی تفریحی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد، افزود: استفاده از امکانات تفریحی و آب درمانی شهر سرعین از جمله بخش‌های این اردو بود.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری نشست تربیتی با نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه‌های این اردو بود که اعضای کانون و بسیجیان استقبال خوبی داشتند، تصریح‌کرد: برای اجرای تور سرعین ۱۶ میلیون ریال هزینه شد.

 

معاشرتی گفت: این اردو با هدف تقویت روحیه اعضاء جوانان و تشویق و تقدیر از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی انجام شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با اشاره به اینکه اردوی سرعین به همت خیرین، هیئت امنای مسجد، پایگاه شهید عظیم نوروزی و کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) اجرا شد، خاطرنشان‌کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا اجرای تورهای زیارتی و تفریحی برای اعضای کانون و بسیجیان در طول ۲ سال اخیر کم‌رنگ شده، اما در برنامه داریم با بهتر شدن شرایط اقدام به اجرای اردوهای داخل و خارج از استانی کنیم.

کد خبر 1120312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha