شهید بدرالدین یک شخصیت برجسته نظامی امنیتی بود

به گفته، حجت‌الاسلام پورهواشمی، شهید بدرالدین توانست بزرگترین ضربه را به دستگاه‌های امنیتی آمریکا وارد کند و علی‌رغم تمام مشکلات در عمل توانست «ما می‌توانیم» حضرت امام خمینی(ره) را به منصه ظهور بگذارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه شامگاه پنج‌شنبه در همایش بین‌المللی ذوالفقار حزب‌الله لبنان، شهید سیدمصطفی بدرالدین که با همکاری جبهه جهانی شباب المقاومه و هیات ثارالله زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با یک اَبرتئوری به نام «ما می‌توانیم» انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

 


حجت الاسلام محمد اسماعیل پورهواشمی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با همین تئوری کماکان در حال توسعه است، چرا که اصل پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، صدور و تمام گام‌های انقلاب اسلامی به وسیله نگاه، ابرتئوری و معجزه امام خمینی(ره) بود.

 


وی خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بزرگی مثل شهید عماد مغنیه، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان دادند که ما می‌توانیم در یک زمان در حیطه‌های مختلف، متخصص شویم و گام‌های بزرگی برداریم.

 


به گفته مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه، شهید بدرالدین یک شخصیت فوق امنیتی بود و امروز پس از 5 سال از شهادت وی، شاهد گرامیداشت او هستیم.

 


وی ادامه داد: شهید بدرالدین، شخصیتی تئوری و عارف‌مسلک بود، این شهید، کسی بود که توانست به یکی از شخصیت‌های برجسته نظامی– امنیتی در دنیا تبدیل شود.

 


پورهواشمی گفت: شهید بدرالدین، اهل فکر و اندیشه بود و توانست بزرگترین ضربه را به دستگاه‌های امنیتی آمریکا وارد کند و یکی از افرادی بود که علی‌رغم تمام مشکلات در عمل توانست «ما می‌توانیم» حضرت امام خمینی(ره) را به منصه ظهور بگذارد.

 


وی یادآور شد: جبهه شباب المقاومه در کنار مجموعه‌ای به نام هیات ثارالله زنجان آمده که این تئوری را در کشورهای مختلف به منصه ظهور بگذارد.

 


مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه تصریح کرد: امروز خیلی محکم می‌توان گفت که هیات ثارالله زنجان، یکی از مصادیق «ما می‌توانیم» است و امروز از هیات تراز انقلابی عبور کرده و به یک هیات تراز تمدن نوین اسلامی تبدیل شده است.

کد خبر 1120338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha